معاون سازمان امور دانشجویان: ۵۱ هزار دانشجوی ارزبگیر داریم

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ ۴شنبه ۱۰م آبان ۹۱،

bazr afshan.jpg

معاون سازمان امور دانشجویان با بیان اینکه در حال حاضر ۵۱ هزار دانشجوی ارز بگیر داریم، گفت: اگر iبه سبب مشکلات ارزی حتی ۵۰۰۰ نفر از این دانشجویان متقاضی انتقال از خارج iبه داخل باشند، پیش‌بینی می‌شود که شاهد انتقال متقاضیان بسیار بسیاری در نیمه دوم سال باشیم.

به گزارش تفسیری خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر مجتبی بذرافشان امروز در همایش دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی که در محل دانشگاه شیخ iبهایی اصفهان برگزار شد، خطاب iبه موسسات غیر انتفاعی، گفت: موسسات و دانشگاه‌های غیرانتفاعی که می‌توانند پذیرای انتقال دانشجویان ایرانی از خارج iبه داخل باشند، iبه وزارت علوم ظرفیت خود را اعلام نمایند.

به گفته وی، دانشجویان ایرانی برای انتقال از خارج iبه داخل، بر اساس آیین‌نامه‌های موجود می‌توانند در دانشگاه‌های داخل جذب شوند.

وی تعداد دانشجویانی که امسال در سامانه میهمانی و انتقال ثبت‌نام نموده‌اند را ۳۱ هزار و ۵۱۶ نفر عنوان نمود و گفت: در این میان با درخواست ۲۰ هزار و ۹۲ نفر که شامل ۶۳ درصد داوطلبان است، توسط دانشگاه‌های مبدا موافقت شد و همچنین با ۱۲ هزار و ۸۸۹ درخواست که شامل ۶۴ درصد است، توسط دانشگاه‌های مقصد نیز موافقت iبه عمل آمد.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.