معاون نخست‌وزیر روسیه: از تمام تکنیک‌های سیاسی برای مقابله با دشمنان استفاده می‌کنیم

معاون نخست‌وزیر روسیه خطاب به کنوانسیون موسس جنبش حمایت از نیروهای نظامی و صنایع دفاعی گفت که روسیه باید از تمام تکنیک‌های سیاسی و روابط عمومی مدرن برای مقابله با دشمنان خارجی خود استفاده کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه خبری راشا تودی، دیمیتری روگوزین، معاون نخست وزیر روسیه و سفیر روسیه در ناتو که رییس مجموعه صنعتی نظامی است، گفت که مقامات روسیه باید یک گام جلوتر از کسانی باشند که روسیه را به عنوان یک مانع آشکار و آزاردهنده تلقی می‌کنند.

او افزود که هدف مبارزات در رسانه‌های جدید تخریب قدرت دولت روسیه است.

روگوزین خاطرنشان کرد: قدرت دولت همزمان با تخریب نظام‌ فرهنگی از میان می‌رود. این امر از طریق شبکه‌های اجتماعی و از طریق ابزار جدید انجام می‌شود و ما باید بدانیم که این ابزار علیه ما و کشور ما استفاده می‌شود.

او همچنین گفت: روسیه اخیرا با تخریب نهادهایی روبه‌رو می‌شود که صلح و امنیت را برای دوران پس از جنگ تضمین کردند و مقامات را ترغیب کردند تا مردم را به جدیدترین تکنولوژی سیاسی و روابط عمومی که توسط دشمنان دولت روسیه استفاده می‌شوند، مجهز کنند.

معاون نخست وزیر روسیه طی سخنرانی خود پیش از کنوانسیون مذکور از اهداف این جنبش سخن به میان آورد تا به نوسازی نیروها و تسلیحات نظامی که اخیرا تحت امر رهبران نظامی است، کمک کند.

روگوزین همچنین گفت: شماری از رسوایی‌ها در کشور به وجود آمده که به خوبی از پیش‌ برنامه‌ریزی شده‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به حیله آشکار شماری از زنان که در کلیسای جامع آواز خوانده‌اند، اشاره کرد. آن‌ها عمدا به کلیسای ارتودوکس روسیه ضربه وارد می‌کنند. این یک امتحان برای ماست تا ما ببینیم که چطور باید با چنین موقعیتی روبه‌رو شویم. آن‌ها فکر‌ می‌کنند ما باید آن‌ها را ببخشیم؟ کسانی را که به مقدسات ما توهین کرده‌اند؟

روگوزین در انتها سخنان خود را با جمله “زنده باد روسیه” به پایان رساند.

اقدام روگوزین در ماه ژانویه سال جاری میلادی مبنی بر احیای جنبش حمایت از ارتش، نیروی هوایی و صنایع نظامی، رونوشتی از جنبش عظیم اتحادیه جماهیر شوروی موسوم به جنبش “جامعه داوطلب برای همکاری با ارتش، حمل و نقل هوایی و ناوگان” است.

وی به عنوان رییس این جنبش موسوم به دون (جنبش مقصد نهایی) که نام یک رودخانه هم هست، منصوب شده است.

از دیگر اعضای این جنبش می‌توان به سرگی ژیگارف، معاون رییس کمیته دفاع مجلس دومای روسیه، ژنرال سرگی کریکالف، مسئول مرکز آموزش‌های فضانوردی روسیه، مخمود گاریف، ژنرال نیروی هوایی روسیه، سرگی گاوریلوف، رییس آکادمی مطالعات نظامی روسیه، ژنرال والری ووستروتین، رییس اتحادیه سربازان چترباز روسیه و ژنرال سرگی مایف، رییس جنبش “جامعه داوطلب برای همکاری با ارتش، حمل و نقل هوایی و ناوگان” اشاره کرد.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.