معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان:رویکرد نظام سلطه شکاف بین مردم و حاکمیت است

خبرگزاری آریا – سرهنگ پاسدار حمیدرضا بهمنی نژاد گفت: رویکرد امروز نظام سلطه در برابر انقلاب اسلامی، ایجاد شکاف بین مردم و حاکمیت و ناامید کردن مردم از نظام سیاسی است.
به گزارش خبرگزاری آریا ، حمیدرضا بهمنی نژاد در چهارمین دوره طرح ولایت سازمان بسیج دانشجویی استان گلستان با اشاره به نقش نظام سلطه در شکاف بین مردم و حاکمیت تصریح کرد: امروز انقلاب اسلامی جهت استقرار خود نیازمند حضور همیشگی مردم در صحنه است.
وی افزود: باتوجه به اتفاقات اخیر در منطقه خاورمیانه و پیامد بی سابقه آن در کشورهای سراسر جهان ما نیز شاهد گسترش بیداری اسلامی در عربستان، لیبی و بویژه بحرین هستیم و اکنون ابعاد تازه ای در خصوص بیداری اسلامی در حال شکل‌گیری است.
ایشان اظهار داشت: دنیای غرب به رهبری آمریکا تلاش کرد بیداری اسلامی را عوامل اقتصادی جلوه دهد و از آن به عنوان انگیزه‌های دینی و سیاسی یاد نکرد، از این رو در چنین شرایطی باید بیدار و هوشیار بود و مردم را توجیه کرد.
بهمنی نژاد تحقیر و سرخوردگی مسلمانان از خودباختگی سران کشورهای اسلامی، نارضایتی عمومی از شیوه اداره و استبداد حاکمان در کشورهای اسلامی، وابستگی نظام به کشورهای غربی، فقر اقتصادی مردم و بیکاری، فساد و وجود شبکه‌‌های مافیایی قدرتمند در دربار کشورهای اسلامی را از مهم‌ترین زمینه‌های شکل‌گیری بیداری اسلامی بیان کرد.
وی گفت: اسلامی و مردمی بودن و ضد آمریکا و رژیم صهیونیستی بودن که در انقلاب اسلامی شاهد آن هستیم، از ویژگی‌های جنبش اسلامی بوده و نگاه غالب رویکرد مردم در بیداری اسلامی و شعارها و شخصیت‌هایی که جنبش‌ها را به حرکت در می‌آورد، نگاه اسلامی است.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.