معاون وزیر ارشاد برکنار شد

بهمن دری معاون فرهنگی وزیر ارشاد که طی ماه‌های اخیر در دفتر کار خود حاضر نمی‌شد در نهایت رفتنی شد و قرار است علی اسماعیلی به عنوان جانشین وی معرفی شود.

 سرانجام پس از مدت‌ها کشمکش در معاونت فرهنگی که با عدم حضور بهمن دری در محل این معاونت همراه شد، بزودی فرد جدیدی به عنوان سرپرست، سکان اداره این بخش از وزارت ارشاد را برعهده می‌گیرد.

 شایعه تغییر در معاونت فرهنگی ارشاد از روزهای برگزاری نمایشگاه کتاب تهران بر سرزبان‌ها افتاد که همان روزها تکذیب شد اما با عدم حضور بهمن دری در محل کار خود طی چند ماه اخیر شایعه تغییر در معاونت فرهنگی قوت گرفت و خبرگزاری فارس نیز از این موضوع خبر داده بود.

این در حالی است که در این ایام اخباری از سوی روابط عمومی معاونت برای رسانه‌ها ارسال می‌شد و گویا معاون فرهنگی در منزل به امور رسیدگی می‌کرده است.

در این میان خبرنگار فارس مطلع شد «علی اسماعیلی» که در حوزه وزارتی ارشاد فعالیت می‌کند از وزیر ارشاد حکم گرفته و با حفظ سمت، سرپرست معاونت فرهنگی وزارت ارشاد خواهد شد.

بر اساس این گزارش، معمولا یک سرپرست به صورت موقت فعالیت می‌کند تا معاون جدید معرفی شود، البته گاهی همانند حوزه چاپ این اتفاق رخ نمی‌دهد و طول عمر فعالیت سرپرست از معاون هم بیشتر است.

بهمن دری در اوایل تابستان ۱۳۸۹به طور ناگهانی به عنوان جایگزین محسن پرویز در معاونت فرهنگی وزارت ارشاد معرفی شد که ناشناخته بودن وی در عرصه فرهنگی مورد انتقاد اهالی فرهنگ قرار گرفت.

۵۷۵۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.