معاون پارلمانی رئیس‌جمهور عامل اعلام وصول طرح سوال از احمدی‌نژاد است؟!

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ شنبه ۲۰م آبان ۹۱،

روایتی متفاوت از قضیه طرح سوال از رئیس‌جمهور در مجلس؛

یک عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: نامه خود را در مورد انصراف از امضای سوال از رییس‌جمهور روز چهارشنبه هفته قبل به معاون پارلمانی رییس‌جمهور دادم که متاسفانه وی گویا فراموش نموده این نامه را طی مراحل قانونی به هیات رییسه ارائه کند.

حسین گروسی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانیممتازنیوز، با اشاره به پس گرفتن امضای طرح سوال از رئیس‌جمهور گفت: بنده نامه انصراف خود را از طرح سوال از رییس‌جمهور در روز چهارشنبه هفته قبل، به فروزنده معاون پارلمانی رییس‌جمهور دادم اما گویا وی یادش رفته که این نامه را برای طی مسیر قانونی به هیات رییسه مجلس ارائه کند.

وی ادامه داد: من نامه انصراف را در وقت قانونی یعنی پیش از اعلام وصول طرح سوال به فروزنده دادم اما این نامه به دست هیات رییسه نرسید، بنده هم  بعد از قرائت سوال متوجه شدم که همچنان نام من پای طرح سوال از رییس‌جمهور است.

گروسی همچنین تصریح کرد:‌ فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت و هیئت‌رئیسه هیچگونه تخلفی نکرده و تنها آیین ‌نامه داخلی مجلس را رعایت کردند.

این عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: طبق آیین‌نامه تازه، بعد از قرائت سوال امکان پس گرفتن امضا وجود ندارد و همه این کارها باید پیش از اعلام وصول انجام شود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.