معتمد:امیدوارم عسگری از من راضی باشد

محمد باقری معتمد پس از برگزاری مراسم اهدای مدال گفت: خدا را شکر می‌کنم که دست خالی به کشورم بازنمی‌گردم. من شرمنده مردم شدم می‌دانم چراکه آنها خیلی مرا دعا کردند.

وی در پاسخ به این سؤال که شما ۴ سال تمرین کردید و در پایان مدال نقره المپیک لندن را از آن خودکردید آیا کسب این مدال شما را قانع کرده است، گفت: پاسخ دادن به این سؤال در شرایط فعلی کار بسیار دشواری است. مدال نقره مرا قانع نکرد. من در مسابقات بزرگی شرکت کردم و همانجا توانستم مدال طلا کسب کنم.فقط مدال طلای المپیک را در کلکسیون افتخاراتم کم داشتم که نتوانستم به این مهم برسم. اما باز هم خدا را شکر که نقره سهم من از المپیک لندن بود.

معتمد در پاسخ به این سؤال که در حال حاضر وقتی فکر می‌کنی که با یک اختلاف امتیاز مدال طلا را از دست دادی چه احساسی داری،‌گفت: به ایران برگردم حسرت از دست دادن این مدال را می‌خورم. پس از بازگشتم متوجه می‌شوم چه شانس بزرگی را از دست داده‌ام. امیدوارم بتوانم با این موضوع کنار بیایم.

معتمد در پاسخ به این سؤال که در سه ماهه آخر سال گذشته تکواندوی ایران با فراز و نشیب‌های زیادی روبرو شد. آیا فکر می‌کنی اگر مهماندوست اینجا بود باز هم نتیجه به همین شکل رقم می‌خورد، اظهار داشت: ما هنوز یک نماینده دیگر داریم که خیلی امیدواریم که در آن وزن طلا کسب کنیم. در تاریخ تکواندو یک طلا و یک نقره نداشته‌ایم. امیدواریم امروز با کسب مدال طلای یوسف کرمی این اتفاق رخ دهد. من با کادر فنی قبلی ۴ سال به هر آنچه که می‌خواستم رسیدم و دوست داشتم با کادر جدید هم به مدال طلای المپیک برسم. امیدوارم کادر فنی از من راضی باشد. هر چند که فکر می‌کنم راضی نیستند.

وی در پاسخ به این سوال که نبود مهماندوست باعث نشد که طلا را از دست بدهی گفت: من زمانی که مهماندوست سرمربی تیم ملی بود مقابل تکواندو کار تیم ترکیه شکست خورده و او را یک بار شکست داده بودم. غیبت مهماندوست دلیل باخت من نیست. وی زحمات زیادی برایم کشید و جا دارد از او،مقانلو و افلاکی برای رسیدن به این مهم از آنها تشکر کنم. ما حرفه‌ای ورزش می‌کنیم و نبود یک مربی عامل باخت ما نمی‌شود. عسکری نیز سابقه و تجربه بسیار خوبی دارد.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.