معرفی برترین‌های فوتبال جهان در امارات

۸ م دیماه ،

در این مراسم که با حضور برترین های فوتبال جهان از جمله ژوزه مورینیو ، اریک آبیدال و رادامل فالکائو برگزار می شود، برترین های فوتبال جهان در بخش های مختلف اعلام و معرفی می شوند.

مراسم انتخاب برترین های فوتبال جهان ابوظبی جزئی از همایش بین الملی ورزشی در این کشور است که به مدت سه سال است که در این کشور برگزار می شود.

کمیته انتخاب برترینهای فوتبال جهان در ۱۰ بخش مختلف نفراتی چون فابیو کاپلو سرمربی سابق انگلیس، لوئیس فیگو ستاره سابق پرتغال ، دکتر احمد الشریف دبیر کل کمیته ورزشی دبی، و محمد الکمالی دبیر کل کمیته بین الملی المپیک امارات می باشند.

بهترین فوتبالیست سال که سال قبل به کریستیانو رونالدو رسید امسال یکی از جوایز ارزنده این مراسم خواهد بود که گفته می شود به رادامل فالکائو می رسد. در بخش بهترین تیم های فوتبال ، تیم های چلسی، یوونتوس، آتلتیکو مادرید و باته بوریسوف به عنوان نامزد نهایی معرفی شدند .

سایر عناوین این مراسم جایزه بهترین مربی، بهترین مدیربرنامه، بهترین مدیر، بازیکن قرن، و برای اولین بار برترین گلزن اماراتی سال می باشند.

سایر مهمانان ویژه انتخاب برترین های فوتبال جهان در ابوظبی که پیش درآمدی بر مراسم انتخاب برترین های فوتبال جهان در زوریخ سوئیس است ، ساندرو راسل رئیس بارسلونا ، میگل آنخل خیل رئیس آتلتیکو مادرید و دیه گو مارادونا خواهند بود.

مراسم اصلی انتخاب بهترین‌های فوتبال جهان، طبق روال هر سال در سوئیس برگزار و برنده‌ی جایزه توپ طلا از میان مسی، رونالدو و اینیستا در مراسم مشخص می‌شود. این مراسم هفدهم دی‌ماه برگزار می‌شود.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.