معرفی برگزیدگان جایزه جهانی بیداری

جام جم آنلاین: برگزیدگان سه بخش کاریکاتور، پوستر و عکس جایزه جهانی بیداری با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در موزه هنرهای معاصر معرفی و از آنها تجلیل شد.

به گزارش روز سه شنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، آیین اختتامیه جایزه جهانی بیداری با حضور سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدباقر خرمشاد رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، علی عسگری رییس جایزه جهانی بیداری و معاون سازمان فرهنگ و ارتباطات، محسن مومنی ‌شریف رییس حوزه هنری و جمعی از هنرمندان ایرانی از جمله ابراهیم حقیقی، بهرام عظیمی، کامبیز درم‌بخش، مسعود اسداللهی، مسعود شجاعی طباطبایی و همچنین داوران و مهمانان خارجی این جایزه جهانی شامل شهید العالم، میشل ستبون، الکساندر فالدین، پکا لوری در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار شد.

در بخش پوستر، «لکسی دروینسکی» از آلمان جایزه ویژه ۱۰ هزار یورویی را از آن خود کرد. «سعید شیخ بیگلو» و «مرتضی رحمتی» از ایران، «سباستین کوبی‌کا» و «آدام کاسا» از لهستان نیز جوایز ۲۵۰۰ یورویی این دوره را بدست آوردند.

در بخش عکس، «حسین فاطمی» صاحب جایزه ویژه ۱۰هزار یورویی شد و «محمود بازدار» از ایران، «دیوید متونت لئونه» از ایتالیا، «اشلی گیلبرسون» از آمریکا و «ایور پریکت» از انگلیس جوایز ۲۵۰۰ یورویی را به خانه بردند.

در بخش کاریکاتور، «همایون محمودی» به جایزه ویژه ۱۰ هزار یورویی دست یافت و «علی میرایی» و «محسن اسدی» از ایران، «گالیم بروانبایف» از قزاقستان و «آرمن هامونانگان» از اندونزی جوایز ۲۵۰۰ یورویی را از آن خود کردند.

نمایشگاه نخستین جایزه بیداری در سه بخش عکس،‌ پوستر و کاریکاتور تا پایان خردادماه تمدید شده است و علاقه‌مندان می‌توانند از این آثار در موزه هنرهای دینی امام علی(ع) دیدن کنند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.