معرفی داوران نقاشی و خوشنویسی نوزدهمین جشنواره بین المللی تجسمی جوانان

پنجشنبه ۵ مرداد – ۱۲:۱۹:۳۹ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزای آریا- داوران طراحی، نقاشی و خوشنویسی نوزدهمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی جوانان کشور معرفی شدند.
به گزارش خبرگزاری ممتاز،   بخش طراحی و نقاشی نوزدهمین جشنواره تجسمی جوانان توسط محمد ابراهیم جعفری، تاها بهبهانی، رضوان صادق زاده، احمد وکیلی و احمد خلیلی فرد داوری می شود.
در بخش خوشنویسی نیز علی اشرف صندوق آبادی ، محمدنقی فردین تبریزی و علی تن داوری آثار را برعهده دارند.
جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی جوانان با نظارت و داوری استادان در طول کارگاه آثاری را ارائه می کنند.
نوزدهمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی جوانان در رشته های طراحی، نقاشی، ارتباط تصویری، حجم، کاریکاتور، نگارگری، خوشنویسی، عکاسی و تصویرسازی در گروه سنی ۱۶ تا ۲۵ سال ۱۱ شهریورماه در گرگان برگزار می شود.
در این جشنواره هنرمندان جوان برگزیده های استانی در ۹ رشته به جشنواره راه می یابند و جوانانی از دیگر کشورها نیز در جشنواره حضور خواهند داشت.
ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها تا ۲۰ مرداد ماه سال جاری می‌توانند هنرمندان برگزیده استان خود را به ستاد جشنواره در استان گلستان معرفی کنند.
غلامرضا منتظری؛ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان، دبیر نوزدهمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی جوانان و سعید فلاح فر، دبیر هنری این جشنواره هستند.
جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی جوانان از سوی مرکز هنرهای تجسمی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان، موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار می شو د و استان گلستان برای پنجمین سال میزبان این جشنواره است.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۲۶۱۲۱۹۳۹۹۳۷


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.