معرفی قهرمانان صنعت ایران

هشتمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران، ۲۷ آذر ماه امسال در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برپا می‌شود.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران از جوایزی است که در عرصه تجلیل از برترین شرکت های ایرانی هر ساله برگزار و از مدیران این شرکت ها و سازمان ها تجلیل به عمل می آید.

این جشنواره فعالیت خود را از سال ۱۳۸۴ آغاز کرده و تاکنون هفت دوره آن برگزار شده است. در جشنواره ملی قهرمانان صنعت علاوه بر آنکه براساس یک مدل علمی به ارزیابی سازمان ها به منظور تبیین نقاط ضعف، قوت و تهدید و فرصت سازمان های متقاضی پرداخته می‌شود، زمینه بازاریابی و تبلیغات را برای شرکت های برگزیده فراهم می‌کند.

ارج نهادن به تجربیات بزرگان و پیشکسوتان صنعت، معرفی و قدردانی از نخبگان صنعت و تجارت کشور، ایجاد بستری مناسب برای شناخت توانمندی های داخلی، تجلیل از همت، تلاش و دانش کارآفرینان و انتقال تجربیات بین نسلی و ایجاد زمینه های تلفیق بین تجربه دیروز و دانش امروز، و زمینه سازی به منظور تعامل مستقیم بین مدیران ارشد مجموعه های موفق از جمله مهمترین اهداف هشتمین جشنواره قهرمانان ملی صنعت ایران اعلام شده است.

این جشنواره توسط بخش خصوصی با همکاری و هم فکری تشکل های غیر دولتی بخش صنعت و تجارت با هدف حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی برگزار خواهد شد.

این گزارش می افزاید: به منظور تجلیل از مقام پیشکسوتان صنعت، در سال جاری نکوداشت «استاد منوچهر سلطانی حسینی» بنیانگذار شرکت ایران آوندفر برگزار می‌شود.

هشتمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران با رویکردی متفاوت تلاش دارد تا با انجام ارزیابی ها نسبت انتخاب و معرفی پیشتازان بازار اقدام کند. پیشتازان بازار واحدهایی هستند که بتوانند بیشترین امتیاز را از نظرسنجی ها و ارزیابی که از مصرف کنندگان بعمل می آید را کسب کنند.

علاقمندان به منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این جشنواره می توانند به نشانی www.nicf.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.