معرفی کارکنان اثرگذار بانک اقتصادنوین

۱۱م دیماه ،

معرفی کارکنان اثرگذار بانک اقتصادنوین | چاپ |
دوشنبه ۱۱ دی ساعت ۱۵:۵۰

بینا- معرفی کارکنان اثرگذار منطقه ۲ استان‌های بانک اقتصادنوین همزمان با برگزاری گردهمایی سراسری کارکنان منطقه دو استان‌های بانک اقتصادنوین کارکنان اثرگذار این بانک در این منطقه معرفی شدند.
به گزارش بینا به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، سولماز افرنچه از شعبه گلسار رشت، فرناز قانع از شعبه لاهیجان، اسماعیل وحید قدیمی از شعبه سبزه‌ میدان رشت و محمدرضا حسینیان‌پور از سرپرستی منطقه ۲ استان‌ها چهار همکار برتر منطقه بودند که از سوی مدیرعامل بانک اقتصادنوین مورد قدردانی قرار گرفتند.
در متن تقدیرنامه از نفرات برگزیده منطقه دو استان‌ها آمده است:
اینک که با استعانت از الطاف الهی، بانک اقتصادنوین گام‌های موثری در مسیر ایجاد سازمانی هوشمند و دانش محور برداشته، از تلاش‌های جنابعالی به عنوان چهره اثرگذار منطقه دو استان‌ها در سال در حوزه بازاریابی خدمات بانک، در راستای دستیابی به اهداف متعالی بانک قدردانی نموده، امید است با بهره‌گیری از دانش و تجربه‌های نوین شاهد اعتلای بیش از پیش بانک نوینمان باشیم.
لازم به ذکر است گردهایی سراسر کارکنان منطقه ۲ استان‌های بانک اقتصادنوین شامل استان‌های گیلان، مازندران، گلستان و قزوین طی روز ۲۳ آذرماه با حضور رئیس هیات مدیره، مدیرعامل، معاونین، مدیران امور و کاکنان این منطقه در شهر رشت برگزار شد.


RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.