معرفی اولترا بوک های ارزان قیمت IdeaPad S400 + عکس

اردیبهشت ۱۴۰۳

به هر صورت سری IdeaPad S400 نوت‌بوک‌های خوبی می‌باشند که اگر به دنبال یک دستگاه سبک وزن هستید، انتخاب خوبی برای شما خواهد بود.

به گزارش اورژانس IT ممتاز نیوز،سری IdeaPad S400 شرکـت لنوو، نوت‌بوک‌های باریک و سبکی می باشند و برای اشخاصی طراحی شده‌‌اند که علاقه‌مند به داشتن یک اولترابوک بوده ولی توان پرداخت هزینه بالای این دستگاه‌ها را ندارند.

باید گفت که این سری از لحاظ ظـاهری نـوت‌بوک‌های ۱۴ اینچی می باشند که شباهـت خارق‌العاده‌ای بـه اولترابـوک‌ها دارنـد ولی از لحاظ فنـی، یک اولترابـوک واقعی محسوب نمی‌گردند.

به هر صورت سری IdeaPad S400 نوت‌بوک‌های خوبی می‌باشند که اگر به دنبال یک دستگاه سبک وزن هستید، انتخاب خوبی برای شما خواهد بود.

پردازنده این دستگاه از خانواده Core اینتل است که نماد ۵ مقابل آن بیانگر قدرت بالای آن است. از این رو می‌توانید با خیال راحت نرم‌افزارهای قدرتمند پردازشی را نصب و با آن‌ها کارهای محاسباتی خود را انجام دهید.

در کنار این پردازنده قدرتمند محاسباتی یک پردازنده مناسب گرافیکی نیز در نظر گرفته شده است. پردازنده‌ای که با استفاده از آن می‌توانید کار با نرم‌افزارهای ۳ بعدی را انجام داده و بازی‌های متوسط رو به بالا را با کیفیت قابل قبول اجرا کنید.

تمام این موارد در کنار هارددیسک ۵۰۰ و رم ۴ گیگابایتی، S400 را به یک دستگاه ایده‌آل تبدیل کرده است.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.