معرفی اینجوی ۶ اس هواوی

اینجوی 6 اس هواوی

ممتاز نیوز – هواوی یک گوشی میان‌رده‌ی دیگر را با نام Enjoy 6S معرفی کرد. معرفی اینجوی ۶ اس هواوی را با ما همراه باشید.

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از زومیت، هواوی تا امروز گوشی‌های میان‌رده‌ی زیادی معرفی کرده است. اما به نظر می‌رسد هواوی همچنان به بازار محصولات ارزان‌قیمت علاقه دارد و با معرفی گوشی اینجوی ۶ اس یک‌بار دیگر بر این موضوع صحه گذاشته است. گوشی اینجوی ۶ اس هواوی با همکاری چاینا موبایل معرفی شده است. اینجوی ۶ اس هواوی شباهت‌های زیادی با Enjoy 6 دارد که ماه گذشته معرفی شده بود؛ البته‌ تفاوت‌هایی نیز در طراحی این دو گوشی هوشمند وجود دارد.

اینجوی ۶ اس هواوی

از نظر طراحی، اینجوی ۶ اس دارای بدنه‌ی تمامی فلزی با لبه‌های گرد است تا در دست گرفتن گوشی راحت‌تر باشد. گوشی Enjoy 6S قرار است در رنگ‌های طلایی، نقره‌ای و سفید وارد بازار شود. اینجوی ۶ اس نسبت به نسخه‌ی اصلی باریک‌تر است و ضخامت آن از ۷.۹ به ۷.۶ میلی‌متر رسیده است. در پشت دستگاه Enjoy 6S می‌توانیم فلاش LED را ببینیم که مکان قرارگیری آن از زیر دوربین در اینجوی ۶ به گوشه‌ی سمت چپ سنسور دوربین منتقل شده است. با این وجود دوربین گوشی جدید هواوی از همان طراحی دایره‌ای شکل بهره می‌برد و سنسور اثر انگشت نیز در پشت گوشی هواوی اینجوی ۶ اس قرار گرفته است.

مشخصات Enjoy 6S

اینجوی ۶ اس به یک نمایشگر ۵ اینچی با پنل IPS و رزولوشن اچ‌دی، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۴۳۵ با فرکانس کاری ۱.۴ گیگاهرتز، رم ۳ گیگابایتی، ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی مجهز شده است. گوشی اینجوی ۶ هواوی دارای دوربین ۱۳ مگاپیکسل با گشودگی دیافراگم f/2.2 و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسل می باشد. باتری هواوی اینجوی ۶ اس یک باتری به توان ۳۰۲۰ میلی‌آمپر ساعتی می باشد.

گوشی اینجوی ۶S از دو سیم‌کارت و تمامی شبکه‌های ارتباطی پشتیبانی می‌کند و با قیمت ۲۳۲ دلار به فروش خواهد رسید.

باز نشر: اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.