معرفی برترین‌ سازندگان پردازنده‌ برای گوشی‌های هوشمند

۲۱اردیبهشت، خبرگزاری‌‌‌ها- شرکت Qualcomm حضور خود را به عنوان تولیدکننده برتر پردازنده‌ در دنیای گوشی‌های هوشمند حفظ کرده و ۴۳ درصد بازار جهانی پردازنده‌های ابزاری گوشی‌های هوشمند را در اختیار گرفته است.

به گفته مرکز تحقیقاتی Strategy Analytics ارزش بازار جهانی پردازنده‌های ابزاری گوشی‌های هوشمند با رشد ۶۰ درصدی به ۱۲٫۹ میلیارد دلار رسید.

این طور که گزارش انتشار یافته از سوی مرکز تحقیقاتی یاد شده نشان می‌دهد، شرکت Qualcomm حضور خود را به عنوان تولیدکننده برتر این پردازنده‌ها در جهان حفظ کرده و ۴۳ درصد بازار جهانی پردازنده‌های ابزاری گوشی‌های هوشمند را در اختیار گرفته است.

پردازنده‌های Snapdragon شرکت Qualcomm به میزان گسترده از جانب بازار جهانی مورد استقبال قرار گرفته‌اند و قیمت مناسب و کارایی بالای این پردازنده‌ها سبب شده است تا میزان رضایتمندی کاربران از آن‌ها افزایش یابد.

این بررسی تازه نشان داد که شرکت‌های Qualcomm، اپل، سامسونگ، MediaTek و Broadcom به‌ترتیب بزرگترین تولیدکننده‌های پردازنده‌های گوشی‌های هوشمند در جهان محسوب می‌شوند و بیشترین در آمد از این بازار را کسب می‌کنند.

شرکت Qualcomm صاحب ۴۳ درصد این بازار است و رابطه نزدیکی با بزرگترین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند در جهان دارد. اپل که رتبه دوم این لیست را به خود اختصاص داده است، ۱۶ درصد این بازار را در اختیار دارد که سری A پردازنده‌های آن نزد کاربران محبوبیت فراوان دارد و این روزها می‌توان پردازنده‌های یاد شده را روی گوشی‌های آیفون ۴، آیفون ۴S و آیفون ۵ دید.

IT Iran
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.