معرفی “تبلت ۱۰ اینچی” ارزان در بازار داخلی+قیمت

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

تبلت‌های ده اینچی به سبب فضای بزرگ‌تری که در اختیار کاربران قرار می‌دهند از محبوبیت خاصی برخوردارند.

به گزارش ممتاز به نقل از گروه بازار باشگاه خبرنگاران، اما این تبلت‌ها معمولا قیمت گرانی داشته و به همین سبب محبوبیت عمومی ندارند، اما بعضی از برندها اقدام به عرضه تبلت‌های ده اینچی با قیمت ارزان کرده‌اند.  
 
برند گروندیگ نیز یکی از عرضه‌کنندگان تبلت‌های ده اینچی ارزان است. این برند یک تبلت ده اینچی با نام Style Tab GR-TB10S با قیمت ارزان به بازار عرضه کرده است که عنوان ارزان ‌قیمت‌ترین تبلت آندرویدی با صفحه ده اینچی در بازار داخلی را یدک می‌کشد.  
 
این تبلت که به سبب قیمت پایین مورد توجه علاقه‌مندان به تبلت‌های ده اینچی واقع شده است مبتنی بر نسخه ۰/۴ از سیستم‌عامل آندروید است.  
 
گروندیگ در طراحی و ساخت این تبلت از پردازنده Cortex A9 Dual Core با سرعت ۲/۱ گیگاهرتز استفاده کرده است. حافظه داخلی این تبلت هم ۸ گیگابایت است.  
 
تبلت ارزان قیمت خانواده گروندیگ همچنین به صفحه نمایش ۱/۱۰ اینچی لمسی از نوع LCD با وضوح تصویر ۸۰۰×۱۲۸۰ پیکسل مجهز است.

این تبلت قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای را داشته و به بلوتوث، وب‌کم، حسگر شتاب سنج و پورت‌های میکرو یو اس بی و HDMI مجهز است. این تبلت با قیمتی در حدود ۴۸۰ تا ۴۹۰ هزار تومان به بازار داخلی عرضه شده است.

انتهای پیام/

دنیای اقتصاد


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۳نظر ثبت شده
  1. haneemani726@gmail.com:

    چندی پیش یکی از دوستان من خوابی دید که مادرش که متوفی شده بسیار همه مسلمانان را توصیه کرده به خواندن سوره عنکبوت… و من با معنی کامل و تفسیر این سوره را خواندم و ….به شما عزیزان هم توصیه می کنم…به راستی که خداوند مهربان تنهاترین ،داناو قادر متعال است… سعی کنیم با شنیدن این خبرها به خدای یکتا پناه ببریم تا خشک و تر باهم نسوزند….خواهش می کنم که حتمآ سوره عنکبوت را با معنی مطالعه بفرمایین…تا به عمق فاجعه پی ببریم.

  2. 4444444:

    ۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴

  3. ذذذذذذذ:

    دروغ میگی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.