معرفی خدمات صنعت گردشگری کشور با برپایی نمایشگاه هتلداری

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ یکشنبه ۷ آبان ۹۱،

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: برپایی نمایشگاه و همایش تخصصی هتلداری و صنایع وابسته، iبه منظور معرفی خدمات صنعت گردشگری کشور و نیز فراهم آوردن امکان بازاریابی و شناخت بیشتر را iبه دنبال دارد.

منوچهر جهانیان، در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، با بیان این مطلب گفت: صنعت هتلداری iبه عنوان یکی از صنایع زیربنایی گردشگری حاوی اهمیت بسزایی است و از این رو، برگزاری نمایشگاه هایی از این دست می تواند سبب ارتقای هرچه بیشتر این صنعت شده و تعاملاتی دوسویه بین سرمایه گذاران و هتلداران فراهم آورد.

وی با اشاره iبه اهمیت توسعه صنعت هتلداری، نمایشگاه مذکور را عرصه استفاده از تجارب مالک نظران در این حوزه دانست و گفت: حضور شرکت ها و صنایع وابسته هتلداری در این نمایشگاه فرصت مناسبی را جهت توسعه بازاریابی و ارائه خدمات آنان فراهم می آورد.

جهانیان همچنین ضمن اعلام ثبت این نمایشگاه در تقویم سازمان جهانی جهانگردی، iبه برگزاری همایش و کارگاه آموزشی «استاندارد سازی در صنعت هتلداری» در حاشیه برگزاری این نمایشگاه اشاره و آن را گامی مناسب جهت توسعه این صنعت و کمک iبه ارتقای سطح علمی آن دانست.

گفتنی است هم اکنون پایگاه اینترنتی رسمی نمایشگاه بین المللی و همایش تخصصی هتلداری و صنایع وابسته iبه آدرس www.Hotelshow.ir  iبه منظور ارائه اطلاعات تکمیلی قابل استفاده است.

لازم iبه ذکر است نمایشگاه و همایش تخصصی هتلداری و صنایع وابسته ۱۵ تا ۱۷ آبان ماه در محل نمایشگاه حجاب برگزار می گردد./س


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.