معرفی سه محصول تازه ایران خودرو دیزل در نمایشگاه حمل و نقل

گردآوری شده توسط گروه خودرو ممتازنیوز

به گزارش ایکوپرس، یکی از کامیون های سبک تازه ایران خودرو دیزل از شاسی و قوای محرکه بنز و موتورOM364 برخوردار است و کامیون سبک دیگر با موتور دویتس آلمان که تحت لیسانس در چین تولید می گردد، کار می کند.

هر دوی این کامیون های سبک در ایران خودرو دیزل طراحی و ساخته شده و موتور بنز که در یکی از این کامیون های سبک به کار رفته، در شرکت ایدم تبریز تولید می گردد.

بنا براین گزارش، مینی بوس تازه ایران خودرو دیزل نیز از موتور کامینز و  شاسی و قوای محرکه هیوندای که داخلی سازی شده است، بهره می برد و در مرحله ساخت نمونه های اولیه است.

لازم به ذکر است شرکت ایران خودرودیزل کشنده «A7» را نیز در این نمایشگاه در معرض دید علاقه مندان قرار داد. این کشنده که از حدود دو سال پیش در نمایشگاه های دوره ای در سراسر کشور پیش فروش شده، تا حدود یک ماه دیگر به بازار عرضه می گردد.

وانت دوکابین فوتون از دیگر محصولات تازه ایران خودرو دیزل در این نمایشگاه بود. تولید این محصول آغاز شده و با اخذ مجوزهای لازم از قبیل شماره گذاری به زودی به بازار خواهد آمد. این وانت نسبت به نمونه های مشابه که در ایران تولید می گردد از موتور قوی تر و امکانات رفاهی بیشتری برخوردار است.

گفتنی است کامیون آریا نیز در این نمایشگاه به نمایش در آمد. این محصول که در چهار مدل باری و کمپرسی تک و جفت  با  شاسی و قوای محرکه بنز تولید می گردد، از اتاق تازهی برخوردار است که در ایران خودرو دیزل  طراحی و ساخته شده است.

در این نمایشگاه مذاکراتی با نهادهای مختلف مانند شهرداری ها و سازمان های اتوبوسرانی انجام و قرار شد در صورت توافق مشتریان با شرایط قیمتی، قراردادهایی بعد از نمایشگاه منعقد شود.


IKCOPress
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.