معرفی فرصت‌های تجاری و سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد ارس در استانبول

۱۲م آذر ،

همایش معرفی فرصت های تجاری و سرمایه گذاری در منطقه آزاد ارس در استانبول برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، انجمن تجار و صنعتگران ایرانی مقیم استانبول با مشارکت جمعی از مسئولان اقتصادی استان آذربایجان شرقی، همایش یک روزه معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری در منطقه آزاد ارس درمحل شورای روابط تجاری خارجی ترکیه (دیک ) در استانبول برگزار کرد.

در این همایش محمود حیدری – سرکنسول کشورمان – با اشاره به روند روبه گسترش مناسبات دو کشور تاکید کرد علیرغم بعضی مشکلات، مناسبات اقتصادی و تجاری دو کشور همچنان با روند صعودی مواجه است و حجم مبادلات اقتصادی دو کشور در ۹ ماهه اول سال جاری بیش از کل مبادلات سال قبل است.

حسن نژاد نماینده مرند و جلفا در مجلس، نجفی مدیرعامل منطقه آزاد تجاری ارس و نوروزی رییس سازمان سرمایه گذاری استان آذربایجان شرقی از دیگر سخنرانان این همایش بودند که به معرفی مزیت‌ها و فرصت‌های سرمایه گذاری در استان آذربایجان شرقی و منطقه آزاد ارس پرداختند و با اشاره به بعضی سرمایه‌گذاری‌های موفق انجام شده، از سرمایه‌گذاران ترک برای حضور فعالتر در پروژه های این استان دعوت کردند.

عثمان اولوسوی – ریس شورای تجاری ایران و ترکیه – نیز تجربیات بیش از نیم قرن فعالیت اقتصادی در ایران را موفق ارزیابی و فعالان اقتصادی ترکیه را به حضور بیشتر در بازار ایران ترغیب کرد.

در پایان این نشست تجار و بازرگانان ترک و ایرانی به طرح سوالات پرداختند که از سوی مسئولاین ذی‌ربط پاسخ داده شد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.