معرفی ناظران مجلس در شوراهای عالی/ لایحه ایجاد منطقه آزاد خلیج فارس رد شد

روح الله عباسپور در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به جلسه عصر امروز کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: در جلسه امروز کمیسیون نمایندگان ناظر مجلس در سه شورای عالی کشور انتخاب شدند.

وی افزود: در این جلسه آقای نادر قاضی پور به عنوان نماینده ناظر مجلس در شورای رقابت، رمضانعلی سبحانی فر به عنوان نماینده ناظر در کارگروه مصادیق محتوای جرائم رایانه ای و آقایان داریوش اسماعیلی و الله وردی دهقانی به عنوان نمایندگان ناظر در شورای عالی معادن انتخاب شدند.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن با بیان اینکه افراد فوق از سوی کمیسیون صنایع به صحن علنی مجلس برای رای گیری نهایی معرفی می شوند، گفت: انتخاب نهایی نمایندگان ناظر مجلس در شوراهای عالی منوط به رای نمایندگان در صحن علنی مجلس است.

وی  بررسی لایحه ایجاد منطقه آزاد تجاری- صنعتی خلیج فارس را از دیگر دستور کارهای کمیسیون صنایع و معادن عنوان کرد و تاکید کرد: در این طرح الحاق برخی مناطق مثل کشتی سازی خلیج فارس و شهرک‌های صنعتی و معدنی به منطقه آزاد تجاری قشم مطرح شد که برخی اعضا با آن مخالفت کردند و بعد از رای گیری اعضا به این طرح رای منفی دادند چرا که ظاهرا مردم ساکن در مناطق جنوبی نارضایتی هایی از این طرح داشته اند.
 


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.