معرفی نامزد نهایی ائتلاف اصولگرایان در نیمه اردیبهشت ماه

ایران > انتخابات
دبیر ائتلاف اکثریت اصولگرایان از معرفی نهایی نامزد نهایی اصولگرایان در نیمه اردیبهشت ماه خبر داد.

فارس نوشت: حجت‌الاسلام محمدحسین موسی‌پور دبیر ائتلاف اکثریت اصولگرایان هدف این ائتلاف را تلاش برای تحقق خواست رهبری مبنی بر حماسی بودن انتخابات آینده دانست و گفت: با انسجام و وحدت بین گرایش‌های مختلف اصولگرایی و استفاده بیشتر از ظرفیت این گفتمان، تلاش می کنیم نامزدی را به مردم معرفی نماییم که با پشتوانه اکثریت گروه های اصولگرا توان خلق حماسه را داشته باشد.

وی در پایان نشست نامزدهای عضو ائتلاف افزود: کاستن از تکثر غیر معقول نامزدها به افزایش شور و نشاط انتخابات کمک کرده و از این رو نیز ائتلاف در تلاش برای حماسی تر کردن حضور مردم در انتخابات است.

دبیر ائتلاف اکثریت اصولگرایان با تأکید بر اینکه تبلور حماسه سیاسی، در انتخابات ریاست‌جمهوری است، تصریح‌کرد: هرچه این انتخابات پرشورتر، با مشارکت بیشتر مردم و حضور همه گرایش‌ها و سلایق سیاسی برگزار شود قطعاً به خلق یک حماسه ماندگار کمک خواهد کرد.

موسی‌پور سبب نامگذاری “ائتلاف اکثریت اصولگرایان” را این دانست که متشکل از بیشترین تشکلهای سیاسی اصولگراست و یادآور شد: تا کنون ۵ نامزد از ۱۶ تشکل سیاسی به جمع ائتلاف پیوسته‌اند و این ائتلاف آمادگی پیوستن دیگر نامزدهای اصولگرای انتخابات یازدهم ریاست جمهوری که شرایط ائتلاف را داشته باشد، را نیز دارد.

وی تصریح‌کرد: بزرگان نظام همواره بر وحدت میان اصولگرایان تاکید داشته اند و قاعدتا رسیدن به وحدت از مکانیزم ائتلاف قابل تحقق است.

این فعال سیاسی با بیان اینکه این ائتلاف یک نظر واحد خواهد داشت و کاندیدای خود را در نیمه دوم اردیبهشت ماه اعلام خواهد ساخت، خاطر نشان کرد: یکی از سازوکارها برای رسیدن به نظر نهایی این ائتلاف مراجعه به افکار عمومی، نظرسنجی و داشتن پایگاه و مقبولیت اجتماعی نامزدها در بین مردم است.

دبیر ائتلاف اکثریت اصولگرایان خبر داد که کاندیدای نهایی این ائتلاف در نیمه دوم اردیبهشت ماه اعلام می‌شود.

گفتنی است شورای دبیرخانه ائتلاف اکثریت اصولگرایان با حضور نمایندگان آقایان متکی، حجت الاسلام و المسلمین پورمحمدی، مهندس باهنر، حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی و دکتر آل اسحاق شکل گرفته است.


RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.