معلمان حق التدریس کشور ، تبدیل وضعیت می شوند

۱۵م دیماه ،

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: معلمان حق التدریس که در آزمون موسوم به تعیین تکلیف در سال ۹۰ پذیرفته شده اند ، تبدیل وضعیت می شوند.

علی فرهادی در مصاحبه با واحد مرکزی خبر گفت : برای تبدیل وضعیت پذیرفته شدگان این آزمون به ادارات کل آموزش و پرورش استان ها ابلاغ شده است که از ۲۲ بهمن تا حداکثر پایان اسفند برای صدور احکام استخدامی این اشخاص اقدام کنند.
وی افزود: بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی ، آزمون تعیین تکلیف استخدامی با حضور نیروهای حق التدریس ، آموزشیاران نهضت سوادآموزی و خرید خدمت آموزشی (شرکتی) در تابستان ۹۰ برگزار شد که شماری از شرکت کنندگان پذیرفته شدند.
فرهادی با رد خبرها بعضی رسانه ها دربارهٔ استخدام نیروهای تازه حق التدریس تا پایان اسفند به نقل از وزیر آموزش و پرورش اضافه کرد: سخنان آقای حاجی بابایی دربارهٔ نیروهای حق التدریس شامل نیروهایی است که از قبل در آموزش و پرورش فعالیت داشته و در آزمون تعیین تکلیف استخدامی پذیرفته شده اند.
وی با تاکید بر این که آموزش و پرورش امسال استخدام نیروی انسانی نداشته است و ندارد ، افزود: این نیروها طبق مصوبه مجلس در آزمون شرکت کرده و پذیرفته شده اند اما هنوز احکام استخدامی آنان صادر نشده است که حداکثر تا پایان اسفند رسما استخدام می شوند.
آزمون تعیین تکلیف استخدامی در وزارت آموزش و پرورش طبق مصوبه دی ۸۹ با هدف تعیین اولویت استخدام معلمان حق التدریس و آموزشیاران نهضت سواد آموزی با حضور بیش از ۵۴ هزار نفر در تیر ۹۰ برگزار شد.


IRIBNews RSS TopNews
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.