معلمان پایه دوم و ششم ابتدایی آموزش می بینند

جام جم آنلاین: قائم مقام وزیر آموزش و پرورش در ستاد بزرگداشت مقام معلم با اشاره به تغییر کتب پایه دوم ابتدایی و افزوده شدن پایه ششم در دوره ابتدایی گفت: آموزش ۱۲۰ هزار نفر از معلمان این دو پایه تحصیلی برمبنای کتب جدید التالیف از خرداد ماه آغاز و تا تیر ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش روز دوشنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش،اسداله اسدی گرمارودی در مراسم تجلیل از معلمان نمونه استان قزوین که در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد افزود:در سال گذشته نیز با توجه به تغییر کتب درسی پایه اول ابتدایی ،تعداد ۶۹هزار و هفتصد معلم کشور در این پایه آموزش دیدند.

وی با گرامیداشت هفته معلم بر تکریم جایگاه معلم تاکید کرد و افزود: مقام معلم همواره از ارزش بالایی برخوردار بوده و تجلیل و احترام این مقام شامخ از ابتدای خلقت مورد تاکید آیات و روایات بوده است.

اسدی گرمارودی در ادامه با اشاره به سند تحول بنیادین ،از این سند بعنوان گوهر گرانبهای نظام یاد کرد و اظهار داشت:بر اساس این سند بر سه رویکرد علمی،ارزشی و مهارتی در عرصه تعلیم و تربیت توسط معلمان تاکید شده است.

وی از پذیرش ۲۵هزار نفر در دانشگاه ویژه فرهنگیان خبر داد و اضافه کرد:بدلیل اهمیت دوره ابتدایی در آموزش ، ۱۵ هزار نفر از این افراد با حداقل مدرک لیسانس برای آموزش در دوره ابتدایی پذیرش خواهند شد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.