معماری مجدد سامانه هوشمند سوخت در صورت تغییر قیمت بنزین

مدیرعامل شرکت ملی پخش خبر داد:

معماری مجدد سامانه هوشمند سوخت در صورت تغییر قیمت بنزین

عصر خودرو : حداقل یک ماه زمان برای معماری مجدد سامانه هوشمند سوخت در صورت تغییر در قیمت و سهمیه بنزین در مرحله دوم اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها نیاز است.

به نقل از ایسنا  جلیل سالاری ـ مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران ـ با بیان این‌که تاکنون ستاد مدیریت حمل‌ونقل سوخت در مورد افزایش قیمت بنزین هیچ‌گونه تصمیمی نگرفته و دستوری به این شرکت ابلاغ نکرده است، گفت: فعلا بنزین با دو نرخ عرضه می‌شود و قیمت نرخ پایه بنزین ۴۰۰ تومان است.

وی در پاسخ به این سوال که شرکت ملی پخش برای انجام تغییرات مورد نیاز در سامانه‌ هوشمند سوخت در صورت افزایش قیمت و تغییر در سهمیه چه مدت زمان نیاز دارد، توضیح داد: این موضوع بستگی به حجم تغییرات، جدول نرخ و سهمیه‌ مصوب در مرحله‌ دوم اجرای قانون هدفمند‌سازی یارانه‌ها دارد.

سالاری افزود: با توجه به حجم این تغییرات باید زمان لازم در اختیار شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای معماری مجدد سامانه هوشمند سوخت قرار گیرد.

به گفته‌ وی به احتمال زیاد حداقل یک ماه قبل از تغییرات باید قیمت و سهمیه‌ جدید بنزین به شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای معماری مجدد سامانه‌ هوشمند سوخت اعلام شود.

چهارشنبه ۳۱ خرداد   ۱۶:۲۱


منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.