مقابله با جبهه مقاومت،‌ هدف آمریکا از به رسمیت شناختن تروریست‌های سوریه

۲۵م آذر ،

دستمالچی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: هدف اصلی آمریکا در به رسمیت شناختن ترورریست‌های سوریه تضعیف و مقابله با جبهه مستحکم مقاومت است.

 احمد دستمالچی در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجیممتازنیوز، با اشاره به اقدام آمریکا در به رسمیت شناختن تروریست‌های سوریه گفت: اقدام آمریکا نشان می‌دهد این کشور مخالف صلح و دموکراسی در خاورمیانه بوده، لذا هدف آنها مقابله با جبهه مستحکم  مقاومت است.
 
وی با اشاره به نقش مخرب بعضی کشورهای عربی در متشنج کردن اوضاع سوریه افزود: متاسفانه امروز کشورهای مرتجع عرب با دخالت‌های خود و همکاری با معارضین تروریست‌ سوری سعی دارند تا اهداف آمریکا و رژیم صهیونیستی را در سوریه پیاده کنند.
 
دستمالچی با بیان اینکه هیچ کشوری نباید در امور داخلی سوریه دخالت کند و تنها راه حل بحران در این کشور باید به دست خود مردم انجام شود، تصریح کرد: استراتژی نظامی در سوریه هیچ نتیجه‌ای جز بحرانی کردن خاورمیانه در پی نخواهد داشت، لذا تنها راه کار پایان دادن به خشونت‌ها در سوریه استفاده از راهکار سوری-سوری در این کشور است.
 
این کارشناس سیاست خارجی در پایان خاطرنشان کرد: هرگونه اقدام نظامی آمریکا و کشورهای هم‌پیمان او، علیه سوریه بازی با آتش بوده، چراکه امروز این کشور در خاورمیانه تنها نبوده و کشورهای حامی جبهه مقاومت از ملت مقاوم سوریه حمایت خواهند کرد.

گفتنی است ۱۳۰ کشور شرکت کننده در کنفرانس “دوستان سوریه” که در مراکش برگزار شد،”ائتلاف ملی گروه‌های انقلابی و مخالفان سوریه” را به عنوان “تنها نماینده ملت سوریه” به رسمیت شناختند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.