مقابل قطر بهتر بازی می کنیم/ با استقلال، پرسپولیس و سپاهان مذاکره کرده ام

به گزارش خبرنگار مهر، کریم انصاریفرد در پایان تمرین عصر چهارشنبه تیم ملی فوتبال با مثبت ارزیابی کردن شرایط این تیم گفت: خوشبختانه ۳ امتیاز خوبی را در خاک ازبکستان به دست آوردیم و با این پیروزی روحیه بازیکنان بالا رفته است.

انصاریفرد با تاکید بر اینکه او و دیگر ملی پوشان در بازی با قطر منتظر تماشاگران هستند گفت: با پیروزی در دیدار مقابل قطر راهمان برای صعود به جام جهانی هموار خواهد شد.

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان عملکرد نه چندان خوب این تیم در بازی با ازبکستان را اینچنین توجیه کرد: آن بازی اولین بازی ما بود به همین خاطر نتوانستیم چندان خوب بازی کنیم اما به ۳ امتیاز رسیدیم. مقابل قطر شرایط فرق می کند و ما قطعا بهتر بازی خواهیم کرد چرا که به دنبال این پیروزی خانگی هستیم.

انصاریفرد در خصوص انتخاب تیم فصل آینده اش گفت: با تیم های استقلال، پرسپولیس و سپاهان مذاکره کرده ام اما هنوز تصمیم نگرفته ام. در این رابطه تصمیم نهایی را پس از بازی با قطر اتخاذ خواهم کرد.

وی در خصوص اینکه فتح الله زاده گفته انصاریفرد را استقلالی بدانید، گفت: فتح الله زاده به من لطف دارد اما شب گذشته مذاکرات من توسط برادرم با باشگاه استقلال آغاز شد. من با این باشگاه مذاکرات خوبی داشته ام اما هنوز چیزی قطعی نشده است.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.