مقامات بحرینی به جای فرافکنی؛ مشکلات داخلی خود را حل کنند

۳ م دیماه ،

یک کارشناس مسائل خاورمیانه گفت: اظهارات وزیر خارجه بحرین در مورد برگزاری کنفرانس دوستان ایران، ادعایی پوچ و بی اساس است که در قد و قواره این کشور نیست و آنها باید به جای فرافکنی مشکلات داخلی خود را حل و فصل کنند.

نوذر شفیعی در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره به ادعاهای واهی وزیر خارجه بحرین مبنی بر کنفرانسی با حضور دوستان ایران گفت: با توجه به نارضایتی ها و اعتراضات گسترده مردم بحرین نسبت به اقدامات جنایتکارانه رژیم آل خلیفه، این اظهارات تنها ادعایی بی پایه و اساس است چراکه حکام دیکتاتور این کشور در حل مسایل داخلی خود مشکل دارند.

وی با تاکید بر این که قضاوت صحیح آن است که این رژیم به فکر برگزاری کنفرانسی برای حل مشکلات و مسائل داخلی کشور خود باشد،‌ افزود: اغلب زمانی دوستان و مردمان یک کشور اقدام به تشکیل جلسه‌ای اعتراض آمیز می‌کنند که آن کشور دستخوش بحران، نارضایتی، تظاهرات و موجی از ناآرامی‌ها باشد، بنابراین رژیم آل خلیفه باید کنفرانسی برای حل مسائل و مشکلات داخلی کشور خود بگذارد چرا که با سرکوب ملت بی دفاع خود موجی از اعتراضات را به راه انداخته است.

شفیعی ادامه داد: غریب به دو سال است که مردم بحرین در خیابان‌های میامه علیه رژیم آل خلیفه دست به تظاهرات زده و بر ضد حکومت شعار می‌دهند و حکومت این رژیم را حکومتی نامشروع قلمداد می‌کنند، اما حکام این کشور به جای پاسخ به مطالبات مردم خود، به اهداف آمریکایی و صهیونیستی خود در منطقه می باشند.

این کارشناس مسائل خاورمیانه در پایان با تاکید بر اینکه وزیر خارجه بحرین با ادعاهای خود اقدام به فرافکنی کرده است، خاطر نشان کرد: ادعای وزیر خارجه بحران در قدو قواره کشورش نیست و ادعاهای حکام این کشور در مورد ایران فراتر از حد وسعت این کشور است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.