مقام و شخصیت علامه فضل الله و شهید مغنیه مورد تجلیل قرار گرفت

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا ، محمد رضا رحیمی در حالیکه از سوی هیات بلند پایه ایرانی همراهی می شد با حضور در مسجد حسنین در منطقه ضاحیه بیروت، برای این مرجع عالیقدر ،علو درجات را از خداوند متعال مسئلت کرد.

وی از علامه فضل الله به عنوان مردی بزرگ یاد کرد وگفت:‌امروز درهمه نقاط کشور لبنان و سرزمین های اسلامی سخنان گهر بار و اثر بخش این سید بزرگوار طنین انداز است .

وی افزود :‌ علامه فضل الله همواره حامی اتحاد در کشور لبنان بود و صدای دلنشین وحدت از کلام او در نمازجمعه از در و دیوار بیروت هنوز شنیده می شود.

معاون اول رییس جمهور ادامه داد : علامه فضل الله الگوی اتحاد همه اقوام برای آزادی و سربلندی لبنان بود.

معاون اول رییس جمهور همچنین در باره شهید مغنیه گفت:‌روح بزرگ شهید مغنیه موجب تقویت روحیه ستودنی مقاومت در منطقه است.

رحیمی با تجلیل از مقام شامخ شهید مغنیه و سایر شهدای مقاومت خاطرنشان کرد:‌ روح بزرگ شهید مقاومت ، صهیونیست ها را در منطقه آزار می دهد و موجب تقویت روحیه ستودنی مقاومت در منطقه است.

وی افزود:‌روح پرفتوح شهید مغنیه موجب تقویت ستونهای مقاومت در کل جهان است و آرامش خاطری است برای کسانیکه گام های استوار را در مبارزه با رژیم صهیونیستی بر می دارند.

وی افزود:‌ باشهادت مغنیه و همرزمان او مغنیه های زیادی در مقاومت اسلامی ظهور کردند.

معاون اول رییس جمهور در این مراسم از والدین و فرزندان شهید مغنیه که در محل حاضر بودند دلجویی کرد.

در این مراسم وزرای راه و شهرسازی ، ارتباطات و فن آؤری اطلاعات ، نیرو ، معاون امور خارجه در امور کشورهای عربی و آفریقایی ، معاونین و مشاورین معاون اول رییس جمهور ، رحیمی را همراهی می کردند.

**سیام **۲۰۲۶**۱۶۵۲**۱۵۳۶**

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۰۹۷۵۱


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.