مقاومت در برابر اشغالگران قلب تپنده بیداری اسلامی است/راهپیمایی فردا دشمن شکن است

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر بیانیه فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی بمناسبت روز جهانی قدس منتشر شد .

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

روز قدس یادگار امام خمینی (ره) و مظهر وحدت و همبستگی جهان اسلام حول محور آزادی قدس شریف و فلسطین عزیز از سلطه صهیونیزم جهانی است. همدردی با ملت مظلوم فلسطین و نفرت از اسرائیل غاصب و حامیان آن به ویژه امریکا آنچنان در وجدان عمومی مسلمانان جهان جای گرفته که شعار مرگ بر اسرائیل بصورت شعار جهانی مسلمانان در آورده است.

حمایت توده های مردم از آرمان فلسطین که تظاهرات روز قدس جلوه روشن آن است ، در سی و سه سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی مانع اجرای نقشه های توطئه آمیزی شده که امریکا و رژیم غاصب صهیونیست و سران مرتجع و وابسته بعضی از کشورهای منطقه در پی آن بوده اند.

حقیقت اینست که مقاومت در برابر اشغالگران فلسطین و نفرت از حامیان اسرائیل و حکام سازشکار عرب قلب تپنده بیداری اسلامی در جهان معاصر است و درست به همین دلیل است که ملت سوریه که حلقه مهمی از زنجیره مقاومت محسوب می شود امروزه در معرض انواع خیانتها و جنایتهای اسرائیل و حامیان آن از امریکا تا ارتجاع منطقه قرار گرفته است.

 فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی از فرد فرد ملت مسلمان و انقلابی و عدالت خواه ایران اسلامی دعوت می کند تا با شرکت در راهپیمایی دشمن شکن روز قدس با آرمانهای امام راحل تجدید پیمان کنند و مبارزه با رژیم اشغالگر قدس را به رهبری مقام معظم رهبری حضرت آیه الله خامنه ای پر شورتر از سالهای قبل به نمایش گذارند.

پیروزی نهایی به فضل الهی بی گمان از آن اسلام و مردم مظلوم فلسطین خواهد بود.

فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی


 


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.