مقاوم‌سازی بناها با ارتقاء مهارت در کارگران ساختمانی

فروردین ۱۴۰۳

مسئول مرکز سنجش و ارزشیابی مهارت اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان گفت: آموزش کارگران ساختمانی نه تنها در کاهش حوادث ناشی از کار بلکه در بحث مقاوم‌سازی بناها نیز تاثیرگذار است.

حسین فروغی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: آزمون‌های تعیین صلاحیت در حرفه‌های ساختمانی در دو بخش تئوری و مسوول مرکز سنجش و ارزشیابی مهارت اداره کل آموزش فنی‌وحرفه‌ای سیستان و بلوچستان گفت: طی شش ماهه اول سال جاری بیش از یک هزار و ۸۰۰ نفر کارگران ساختمانی این استان تعیین صلاحیت شدند.
حسین فروغی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: آزمون‌های تعیین صلاحیت در حرفه‌های ساختمانی در دو بخش تئوری و عملی صورت می‌گیرد که طی شش ماهه اول سال جاری تعداد یک هزار و ۸۴۱ نفر از کارگران شرکت کننده در ۱۵ حرفه مرتبط با صنعت ساختمان در سطح استان سیستان و بلوچستان تعیین صلاحیت شدند.
وی افزود: این اشخاص پس از موفقیت در آزمون‌های ذکر شده همچنین موفق به دریافت گواهینامه‌های مهارت و پروانه صنعت ساختمان شدند.
مسوول مرکز سنجش و ارزشیابی مهارت اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سیستان و بلوچستان با تاکید بر اهمیت ارایه آموزش در بخش صنعت ساختمان خاطرنشان کرد: آموزش کارگران این حوزه علاوه بر کاهش حوادث ناشی از کار می‌تواند در بخش مقاوم‌سازی و افزایش ایمنی بناها در مقابل حوادث طبیعی و غیرمترقبه نیز تاثیرگذار باشد./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.