مقداری تغییر در دکوراسیون خزان را به خانه بیاورید

  عکس های جذاب امروز ارسال برای دوستان

 مقداری تغییر در دکوراسیون خزان را به خانه بیاورید

هر فصل حال و هوای خاص خودش را دارد و همراه شدن با تغییرات فصلی می تواند باعث جذابیت در فضای داخلی خانه باشد. تنها با مقداری تغییر در دکوراسیون می توان به راحتی با پاییز همراه شد.

رنگ اصلی که در فصل پاییز با آن روبرو می شویم بیشتر زرد و نارنجی است و با استفاده بیشتر از این رنگ در نقاط مختلف از خانه می توانیم حال و هوای پاییز را وارد فضای خانواده کنیم.

*اگر می خواهید حال و هوای جنگل در پاییز را به خانه های تان بیاورید می توانید شاخه های شکسته درخت را داخل یک سبد چوبی یا حصیری جمع کنید و سبد را در کنار شومینه قرار دهید.

*یکی از زیبا ترین نشانه های پاییز، برگ ها با رنگ های مختلف و خوش رنگ است. شما می توانید در یک دکوراسیون پاییزی از این برگ ها برای تزیین خانه استفاده کنید. برای مثال از این برگ ها در تزئین اتاق ها و همچنین زیر شیشه میزها استفاده کنید.

*بافت در دکوراسیون پاییزی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. شما می توانید در فصل پاییز از کوسن هایی با روکش بافتنی، رو تختی به رنگ های قهوه ای، زرد، نارنجی، قرمز استفاده کنید.

*استفاده از آباژورها و چراغ‌های رومیزی دراتاق نشیمن می‌تواند نوری زیبا را به محیط اضافه کند. استفاده از نور زرد به ایجاد حس گرما در فضا بسیار کمک می‌کند.

*برای ایجاد حس گرمای بیشتر در خانه از قاب عکس، تابلوی نقاشی و مجسمه‌ها و وسایل تزئینی با رنگ‌های گرم و تیره در چیدمان خانه استفاده کنید. این کار به ایجاد فضای گرم و صمیمی در خانه کمک می‌کند و موجب القای حس گرما در فضای خانه می‌شود.

منبع:مشرق

گردآوری : پایگاه اینترنتی ممتازنیوز

تاریخ نشر سه شنبه ۲۵ مهر   مشاهده : ۳۷   | بازدید از صفحه اول


ممتازنیوز – دکوراسیون
بازنشر: ممتازنیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.