مقررات بخش جلوه گاه امید جشنواره فیلم کودک اعلام شد

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا از جشنواره فیلم کودک،‌ این رویداد بین المللی در جهت حمایت از سینمای ملی به ویژه فیلم های کودکان و نوجوانان، با هدف نشاط، امید و تعالی زمینه مشارکت و حمایت تمامی سازمان‌ها، نهادها، کانونها و انجمن‌ها را در قالب داوری فیلم ها با عنوان ‘جلوه گاه امید’ فراهم آورده است.

تمامی وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، انجمن ها، موسسات و نهادهایی که علا قمند به مشارکت، داوری و اهدای جایزه به فیلم‌های شرکت‌کننده در بخش مسابقه جشنواره کودکان و نوجوانان هستند، می‌توانند با رعایت ضوابط و مجموعه مقررات ذیل نسبت به داوری آثار جشنواره‌ اقدام و فیلم های مورد نظر خود را برگزیده و معرفی کنند. بیستم تیرماه آخرین مهلت اعلام آمادگی برای حضور در این بخش از جشنواره فیلم کودک است.

نهادها، سازمان‌ها،‌ وزارتخانه‌ها و دستگاهها می‌توانند با تکمیل برگ تقاضای داوری و ارایه آن به مدیریت این بخش -سیدعلی الفت- به آدرس بنیاد سینمایی فارابی مراجعه و یا مکاتبه کنند.

معرفی کتبی حداکثر ۳ داور- که صلاحیت فرهنگی، هنری و علمی ایشان محرز باشد-،‌ اعلام شاخص‌ها و نوع ارزشیابی و داوری،‌ میزان جوایز این دوره از جشنواره برای بهترین فیلمنامه مبلغ ۲۰ میلیون ریال ، برای بهترین کارگردانی مبلغ ۳۰ میلیون ریال و برای بهترین فیلم مبلغ ۴۰ میلیون ریال برای هر انتخاب می باشد که تامین آن به عهده سازمانها و نهادهای شرکت کننده در این بخش است.

همچنین به منظور برنامه‌ریزی مناسب آیین اختتامیه و اعطای جوایز بخش ‘جلوه گاه امید’، تمام جوایز هنگام تحویل مدارک هر سازمان یا موسسه دریافت می‌شود و سازمان‌ها و نهادهای شرکت کننده در این بخش می‌بایست نماینده‌ تام‌ الاختیار خود را به منظور انجام هماهنگی‌های لازم معرفی کنند.

بیست و ششمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان از ۱۷ تا ۲۱ مهر ماه سال جاری در اصفهان برگزار می شود.

فراهنگ**۱۹۸۳**

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۷۴۴۰۲


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.