مکالمه با رایتل دقیقه‌ای ۶۲۵ ریال

مدیر کل برند ارتباطات رایتل تاکید کرد: تعرفه سرویس‌های این اپراتور که خدمات آن‌ها به مشترکین ارائه شده است، مشخص شده است.
شاهین آرپناهی درباره تعرفه‌های سیم کارت‌های رایتل اظهار کرد: تعرفه سیم‌کارت‌های رایتل پیش‌تر نیز ارائه شده است که بر اساس آن هزینه هر دقیقه مکالمه داخل شبکه ۵۵۵ ریال و هزینه هر دقیقه مکالمه خارج از شبکه ۶۲۵ ریال است.
به گزارش ایسنا وی افزود: هزینه خدمات دیتا هر کیلو بایت استفاده در ساعات پیک دو ریال و هزینه درساعت خارج از پیک یک ریال است. همچنین هزینه هر پیام سرویس چندرسانه‌یی ۴۰۰ ریال است.
مدیر کل برند و ارتباطات اپراتور سوم تلفن همراه تعرفه پیامک فارسی را ۱۰۵ ریال و تعرفه پیامک لاتین را ۱۹۵ ریال بیان کرد و در ادامه گفت:‌ در حال حاضر مشغول طرح‌های جشنواره نخستین‌ها هستیم و تعرفه‌هایی که مشترکین و مصرف‌کنندگان با آن سروکار دارند اعم از دیتا، مکالمه صوتی، تصویری، MMS و پیامک گفته شده است.
مدیر کل برند ارتباطات اپراتور سوم در پایان تاکید کرد: برای هر خدمت ارائه شده به مشترکین تعرفه و هزینه استفاده از آن‌ها مشخص شده است که مشترکین با مراجعه به سایت رایتل می‌تواند از طرح‌ها و تعرفه‌ها اطلاع یابند.

iTanalyze.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.