ملاقات هاشمی رفسنجانی با “مهدی” و “فائزه” در زندان اوین

۰۱م آذر ،

«اکبر هاشمی رفسنجانی» رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در زندان اوین با فرزندانش دیدار کرد.

 مهدی و فائزه هاشمی رفسنجانی دو فرزند اکبر هاشمی رفسنجانی از حدود یک ماه پیش در زندان به سر می برند. پسر دوم رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام دوم مهرماه بلافاصله پس از ورود به تهران مورد بازجویی قرار گرفت و روز بعد از آن در مراجعه به زندان اوین بازداشت شد.
فائزه هاشمی نیز درپی اجرای حکم محکومیت خود که در دی ماه سال ۹۰ از سوی دادگاه به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام به شش ماه حبس محکوم شده بود، اول مهرماه سال جاری بازداشت و به زندان اوین منتقل شد.
در این راستا «سیدمحمود علیزاده طباطبایی» وکیل مدافع مهدی هاشمی از ملاقات حضوری آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با دو فرزندش (مهدی و فائزه هاشمی) در زندان اوین خبر داد.
وی گفت: این ملاقات بعدازظهر روز سه شنبه ۳۰ آبان ماه در محل زندان اوین انجام شده است.
علیزاده طباطبایی بدون اشاره به جزییات بیشتری از این ملاقات تاکید کرد که این دیدار به درخواست قوه قضاییه صورت گرفته است.
پیش از این نیز «اکبر هاشمی رفسجانی» در ۱۵ آبان به دلیل بستری شدن مهدی هاشمی در بیمارستان دی با او دیدار کرده بود.
وکیل مهدی هاشمی ادامه داد: این ملاقات طی دو ساعت صورت گرفت و سوم آذرماه نیز بازداشت موقت دو ماهه مهدی به پایان می‌رسد.

طباطبایی خاطرنشان کرد: از این پس دادگاه در مورد ادامه بازداشت مهدی هاشمی تصمیم گیری خواهد کرد.

انتهای پیام/پ۳


باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۳نظر ثبت شده
  1. علی:

    سلام و درود خدمت همه عزیزان، خدمات بسیار ارزشمند این پیر همراه ولایت هیچ وقت از اذهان پاک نخواهد شد و برخی اشتباهات فرزندان را نباید به پای پدر گذاشت و قطع یقین هم فرزندانشان در خیلی اوقات همراه و خادم انقلاب بودن و احتمال اشتباه برای همه وجود دارد و باید دقت کرد دید که این اشتباهات تعمدی و با هدف مشخصی بوده یا خیر؟ صرف این که یک آقازاده هستند نباید با آنها برخورد بد شود تا مورد عبرت دیگران قرار گیرد بلکه همه باید به دنبال عدالت باشند. و اگر هم اشتباهاتشات ثابت شد و در صورتی که از کرده خود پشیمانند به خاطر خدمات گذشته ای که انجام دادند به ازای هر سال خدمت از گناهشان درگذشته شود تا دیگرانی هم که خدمت می کنند بدانند که این مرز و بوم قدردانی را بهتر از انتقام می شناسند. قطع یقین می دانم با توجه به بزرگانی که در عرصه اجرای عدالت داریم هر چه که اتفاق بیفتد به عدالت نزدیک خواهد بود. با سپاس و ارادت

    • شمس:

      به خاطر خدمات گذشته ای که انجام دادند به ازای هر سال خدمت از گناهشان درگذشته شود
      کدوم خدمات ؟! انگلیس رفتن خدماته ؟ بهم زدن نظم عمومی حمایت از سران فتنه خدماته ؟ رفتن به تظاهرات با سبزها!!!! خدماته ؟ هر کی جای فائزه و مهدی هاشمی بود تا الان چهار سال بود که دار زده بودند نه اینکه بره چند ماه اب خنک بخوره برگرده خونه !
      بیچاره کسانی که پدرشان هاشمی رفسنجانی نبود

  2. مجتبی:

    خوب حضرت نوح هم پسرش به راه کج رفت و حضرت نوح بارها اورا راهنمایی و هدایت کرد اما هدایت نشد و از گمراه هان بشمار رفت
    فرزندان هاشمی رفسنجانی هم راه را کج رفتند پدر دلسوز است باید از هر راهی که می شود انها را بیرون بیاورد اما انهایی که پدرشان برش هاشمی رفسنجانی راندارند بی چون و چرا تا بحال اعدام شدند اگر عدالتی است فرزندان هاشمی هم باید اعدام شوند
    تا درس عبرت برای همه آقا زاده ها باشند.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.