ملت در برابر تحریکات اصلاح‌طلبان منسجم می‌شوند

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

عضو شورای‌مرکزی جبهه پایداری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری گفت: اصلاح‌طلبان نمی‌توانند با پالس‌هایی که به خارج از کشور می‌فرستند موقعیتی در بین مردم پیدا کنند، چرا که ملت دیگر آنها را از خودشان نمی‌دانند و در برابر تحریکات اصلاح‌طلبان منسجم و متحد می‌شوند.

مجیدی متقی‌فر در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به تحرکات داخلی و خارجی  اصلاح‌طلبان برای ورود به انتخابات سال آینده تصریح کرد: نگاه ما به اظهارات و عملکرد اصلاح‌طلبان نگاه به کسانی است که قصد دشمنی با مردم را داشته و با نظام‌های استکباری همسویی دارند.

عضو شورای‌مرکزی جبهه پایداری با اشاره به حمایت اپوزیسیون خارج از کشور در راستای افزایش تحریم‌ها علیه ایران در جهت ایجاد فضا برای حضور در انتخابات آتی اظهار داشت: اصلاح‌طلبان نمی‌توانند با پالس‌هایی که به خارج از کشور می‌فرستند موقعیتی در بین مردم برای خود پیدا کنند چرا که ملت دیگر آنها را از خودشان نمی‌دانند و در برابر تحریکات اصلاح‌طلبان منسجم و متحد می‌شوند.

وی هدف از ورود طلبکارانه اصلاح‌طلبان به اتنخابات سال آینده را برپایی فتنه دانست و بیان داشت: جریان اصلاحات به خوبی واقف است که  مردم بر حسب تجربه‌ای که از آنها دارند مجددا به اصلاح طلبان روی نمی‌آورند، و در اختیار گرفتن حاکمیت از سوی این جریان بسیار ضعیف است .

متقی‌فر با بیان اینکه اصلاح‌طلبان وجریان انحرافی  دارای نقاط مشترک هستند، گفت: نقطه مشترک اصلاح‌طلبان و جریان انحرافی این است که نگاهشان به نظام اسلامی و فقهی رویکردی خصومت‌آمیز است و همچنین دیدگاهشان در مسائل فرهنگی و سیاسی همسوی یکدیگر است.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری خاطرنشان کرد:‌ با توجه به اینکه در چند سال اخیر اصلاح‌طلبان و جریان انحرافی نشان دادند که چندان تضادی با هم ندارند و مشکل‌شان صرفا اصل نظام و شعارهای دینی مردم است بنابراین احتمال ائتلاف این دو گروه در برابر اصولگرایان وجود دارد.

 انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.