ملت فلسطین برای احقاق حق خود مقاومت کند

یک عضو کمیسیون حقوقی مجلس هشتم گفت: بسیاری از مجامع بین المللی حقوقی تحت تاثیر آمریکا و متحدانش است ولی این موضوع نباید باعث ناامیدی این مردم مظلوم شود، آنها می‌توانند با ادامه مقاومت خود این مجامع را تحت تاثیر قرار دهند و حقوق خود را باز پس گیرند.

حجت الاسلام موسی قربانی در گفتگو با خبرنگار حقوقی‌قضایی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به روزجهانی قدس اظهار داشت: ملت فلسطین در طول ۷۰ سال جنگ با رژیم اشغالگر قدس مقاومت اسلامی را به همه ملت‌های جهان به نمایش گذاشته‌اند.

قاضی دیوان عالی کشور در حال حاضر علاوه بر حمایت یونسکو از مردم مظلوم فلسطین، سازمان ملل متحد نیز قطعنامه‌های زیادی را علیه رژیم اشغالگر قدس صادر کرده است.

وی با بیان اینکه قطعنامه‌های سازمان ملل ضمانت اجرایی ندارد، تصریح کرد: مجموعه این قطعنامه‌ها می‌تواند به عنوان اسنادی از نقص حقوق بشر در فلسطین محسوب می‌شود و مردم فسطین باید گردآوری این اسناد در مجامع بین المللی حقوقی طرح شکایت کند.

این نماینده مجلس هشتم خاطرنشان کرد: بسیاری از مجامع بین المللی حقوقی تحت تاثیر امریکا و متحدانش است ولی این موضوع نباید باعث ناامیدی این مردم مظلوم شود، آنها می‌توانند با ادامه مقاومت خود این مجامع را تحت تاثیر قرار دهند و حقوق خود را باز پس گیرند.

“انتهای پیام”/پ۳


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.