ملوان به دنبال جبران نتایج در شهرآورد گیلان است

۰۹ام بهمن ،

 محمد احمد‌زاده عصر امروز در نشست خبری پیش از بازی ملوان و داماش در مورد شهر آورد فوتبال گیلان اظهار کرد: آرزو دارم در این شهرآورد یک بازی خوبی را در انزلی و به میزبانی ملوان به نمایش بگذاریم و تماشاگران حاضر در ورزشگاه فوتبالی زیبا و باکیفیت را شاهد باشند.

وی افزود: امیدواریم این بازی به دور از حاشیه‌ها و تنش‌ها برگزار شود و دو تیم بتوانند در یک رقابت سالم با هم پیکار کنند.

سرمربی ملوان انزلی با اشاره به شرایط  تیمش در آستانه این شهر آورد گفت: بازیکنان ما در شرایط خوبی قرار دارند و به لحاظ روحی و روانی مشکلی ندارند و آماده این شهرآورد می باشند و تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا در این بازی ناکامی‌های اخیر خود را خاتمه دهیم.

وی ادامه داد: ما در این دیدار امتیازهای میزبانی و به ویژه حمایت هواداران خود را داریم و برد حق ملوان و هوادارانش است و امیدواریم با حمایت این هواداران به موفقیت دست یابیم و شرمندگی هواداران را جبران کنیم.

احمدزاده دربارهٔ غایبان ملوان در شهر آورد گیلان، اذعان کرد: هادی تامینی را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم و مازیار زارع نیز در تمرینات اخیر ملوان حضور یافته است.

وی با اشاره به تاثیر جو ورزشگاه تختی در دربی گیلان خاطرنشان کرد: آرام بودن سکوها به بالا رفتن کیفیت بازی کمک می‌کند و با توجه به میزبانی ملوان، تشویق هواداران می‌تواند یکی از عوامل برتری ما باشد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.