ملی مذهبی‌ها پا جای پای منافقین گذاشتند/ جاسوسی به سبک منافقین حال این روز‌های ملی‌ مذهبی‌ها

۲۶م اسفند ،

چندی پیش سایت خبری “ملی مذهبی” اقدام به انتشار یافتن مصاحبه‌ای با همسر محمد صادق املشی کرد و از این طریق سعی در القای برخی مطالب خلاف واقع در‌خصوص وضعیت این فرد در زندان را داشت …

به گزارش خبرنگار سیاسیممتازنیوز، چندی پیش سایت خبری “ملی مذهبی” اقدام به انتشار یافتن مصاحبه‌ای با همسر محمد صادق املشی کرد و از این طریق سعی در القای برخی مطالب خلاف واقع در‌خصوص وضعیت این فرد در زندان را داشت.

اما نکته قابل تامل دربارهٔ خبر منتشره این سایت، نحوه گرفتن و تهیه مصاحبه با همسر املشی بوده به گونه‌ای که به اذعان صریح خانم املشی، وجیزه‌نویسان این سایت، طی تماسی با خانم املشی مدعی می‌شوند از یکی از “خبرگزاری‌های رسمی” کشور با وی تماس گرفته‌اند! و از طریق این شگرد غیراخلاقی، اقدام به تهیه مطالب مدنظر و جهت‌دار و البته پس و پیش کردن اظهارات همسر املشی در خبر نهایی منتشره شده از سوی سایت خود می‌کنند.

برای روشن شدن اصل موضوع، تماسی با همسر محمد صادق املشی داشتیم که وی در این مصاحبه شرح ماقع را بازگو کرده است که در ادامه آمده است:

ربانی املشی همسر محمدصادق املشی در گفتگو با خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران در واکنش به انتشار یافتن برخی مطالب به نقل از وی در سایت ملی مذهبی بدون اجازه وی اظهار داشت: چندی پیش فردی طی تماس تلفنی با اینجانب خود را خبرنگار یکی از خبرگزاری‌های داخلی معرفی کرد و خواستار ارائه توضیحاتی درخصوص وضعیت همسرم شد.

وی افزود: بنده هم با این تصور که این توضیحاتی از سوی من می‌تواند کمی به همسرم باشد، صحبت‌هایی داشتم اما این فرد به هیچ عنوان حرفی از این مسئله که قرار است این توضیحات در قالب مصاحبه در سایت مانند ملی مذهبی درج شود، نداشت.

همسر ربانی املشی با بیان اینکه من چهره‌ای سیاسی نیستم، متذکر شد: متاسفانه حداقل اخلاق انسانی و رسانه‌ای از سوی این سایت رعایت نشد و توضیحات من سر از خروجی این سایت درآورد و بنده به شدت از چنین سوء‌استفاده‌ای توسط چنین اشخاصی گلایه دارم.

وی با تاکید بر اینکه مطلب انتشار یافتن یافته در این  سایت بدون اطلاع من انتشار یافته است، خاطرنشان کرد: تصور نمی‌کردم اظهاراتم در رسانه‌های خارجی منعکس شود و به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهم که صحبت‌های من مورد سوءاستفاده قرار گیرد.

شایان ذکر است این شیوه غیراخلاقی که اخیرا مورداستفاده سایت ملی مذهبی قرا گرفته است در واقع همان شیوه نخ‌نما شده منافقین از دهه ۶۰ به این سو برای جاسوسی و کسب اطلاعات در راستای اهداف تروریستی این سازمان بوده و در واقع حضرات ملی مذهبی نیز دقیقا پای در مسیر دوستان خود در سازمان منافقین گذاشته‌اند که سال‌هاست مورد نفرت و لعن ملت غیور ایران قرار دارند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.