ملی‌پوش آب‌های خروشان: باید قایق و پاروهای تازه خریداری شود

۲۵م آذر ،

ملی‌پوش آب‌های خروشان بر تهیه امکانات و برپایی اردوهای برون مرزی تاکید کرد.

رضا کیانمنش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان دربارهٔ اردوهای تیم‌ملی اسلالوم آب‌های خروشان تا پیش از اعزام به رقابت‌های آسیایی گفت: از شهریورماه تا آبان‌ماه، سه مرحله اردو داشته‌ایم و اردوی چهارم‌مان نیز از ۲۴ آذرماه آغاز می‌شود. این اردو تا قبل از اعزام به مسابقات آسیایی ۲۰۲۴ تایوان که خردادماه برگزار می‌شود،‌ ادامه خواهد داشت.

کیانمنش عنوان‌کرد: در اردوهای ابتدایی تیم‌ملی نفرات بسیاری حضور داشتند ولی خط خوردند و اکنون این اردو با حضور هفت قایقران برگزار می‌شود. طبق نظر مربی تیم‌ملی این هفت نفر به مسابقات‌ آسیایی اعزام می‌شوند ولی ما بازهم حضور خودمان را در این رقابت‌ها قطعی نمی‌دانیم تا بتوانیم آمادگی و سطح عملکردمان را بالاتر ببریم.

وی دربارهٔ آمادگی‌اش برای حضور در این رقابت‌ها اظهار‌کرد: به حدود ۸۰ درصد آمادگی رسیده‌ام. ما باید مرحله به مرحله آمادگی‌مان را بالاتر ببریم، چرا که اگر این آمادگی زودتر از زمان مشخص شده به دست بیاید، بازیکن دچار تمرین‌زدگی خواهد شد.

بازیکن خوزستانی تیم‌ملی اسلالوم آب‌های خروشان گفت: تلاشم را می‌کنم تا در این مسابقات صاحب مقام شوم اما کسب مدال در آب‌های خروشان ۸۰ تا ۹۰ درصد به شانس بستگی دارد زیرا آب خروشان، قابل پیش‌بینی نیست.

وی در ادامه به امکانات سخت‌افزاری تیم‌ ملی اشاره و عنوان‌ کرد: باید قایق و پاروهای تازه خریداری شود، هر چند که در مقایسه با سال‌های قبل وضعیت‌مان بهتر است اما متاسفانه پیست استاندارد برای تمرین نداریم. باتوجه به این‌که اکنون در فصل سرد سال هستیم باید در خارج از کشور اردوهایی را برگزار کنیم.

کیانمنش با بیان این‌که برپایی اردوهای خارج از کشور در دستور کار فدراسیون است، افزود: اسبقیان، رییس تازه فدراسیون، مدیر بسیار توانمندی است و هر چقدر به سمت جلو پیش می‌رویم به نظرم عملکرد فدراسیون نیز بهتر می‌شود.

وی به برپایی اردوی تیم‌ملی رویینگ در آبادان اشاره‌ کرد و گفت: خوزستان منابع آبی خوبی دارد و می‌تواند این میزبانی‌ها را بر عهده بگیرد. به نظرم گرفتن این میزبانی سبب می‌شود اسم استان‌مان در قایقرانی ثبت شود و فدراسیون روی خوزستان برای برگزاری اردوها در فصول سرد سال حساب کند.

این ملی‌پوش خوزستانی افزود: این میزبانی فرصت خوبی است تا بازیکنان استان‌مان که حق‌شان حضور در تیم‌ملی بود ولی در آن‌ جایی نداشتند، در کنار تیم‌ملی تمرین کنند. هم‌چنین مربی‌ها و بازیکنان‌مان می‌توانند از دانش مربی خارجی تیم‌ملی بهره ببرند. به نظرم این میزبانی در بالابردن سطح کیفی قایقران‌های خوزستانی تاثیرگذار است و سبب ایجاد انگیزه‌ای مضاعف برای راه‌یابی آن‌ها به تیم‌ملی است.

وی دربارهٔ وضعیت قایقرانی استان خوزستان افزود: وضعیت‌مان در زیرساخت‌ها نیز بهبود پیدا کرده و تاکنون هر چه از سرپرست هیات خواسته‌ایم، برای ما تهیه کرده است. به نظرم باتوجه به این‌که در این رشته پتانسیل‌های بالایی داریم، با سرمایه‌گذاری بیشتر، تعداد ملی‌پوشان‌مان هم بیشتر می‌شود و مطمئن هستم با حمایت‌های تهذیبی تا شش ماه یا یک سال آینده به این مهم خواهیم رسید.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.