ملی‌پوش پینگ‌پنگ: رنکینگ ایرانی‌ها واقعی نیست!

۲۵م دیماه ،

abdolvahed mirzazadeh-20-16.jpg

عضو تیم ملی پینگ‌پنگ مردان معتقد است که اگر شرایط حضور پینگ‌پنگ بازان ایران در مسابقات بین‌المللی ایجاد شود رنکینگ ملی‌پوشان به زیر ۳۰۰ خواهد رسید.

طاهرخانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دربارهٔ وضعیت آمادگی‌اش و آخرین رنکینگ اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی گفت: تنها مسابقه بین‌المللی که در سال ۲۰۱۲ در آن حضور داشتم کاپ فجر بود، البته این شرایط برای سایر بازیکنان بود و به جز سه‌، چهار نفر فرد دیگری به مسابقات برون مرزی اعزام نشد که این شرایط سبب شد جایگاه ما افت کند.

وی اضافه کرد: حضور در کاپ فجر و شکست دادن دو رقیب مجارستانی که رنکینگ زیر ۲۰۰ را داشتند سبب شد ۸۱ پله صعود کنم که بیشترین رشد پلکانی بین ملی‌پوشان بود.

طاهرخانی با بیان این که رنکینگ برای پینگ‌پنگ بسیار مهم است، خاطرنشان کرد: اگر در شرایط یکسان حضور داشته باشیم و به مسابقات بیشتری برویم رنکینگ ما هم واقعی‌تر خواهد بود. این در شرایطی است که در حال حاضر جایگاهی که بازیکنان ایران در جدول رده‌بندی دارند واقعی نیست و فکر می‌کنم اگر در مسابقات حضور داشته باشیم رنکینگ پینگ‌پنگ بازان ایران زیر ۳۰۰ خواهد آمد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر به اردوی تیم ملی دعوت شده ایم و به مدت ۱۰ روز در این اردو خواهیم بود. این اردوها برای آمادگی بیشتر ما بسیار تاثیرگذار است و امیدوارم شرایط ایده‌آل برای پینگ‌پنگ ایجاد شود.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.