ملی پوشان تا پایان هفته سوم مشخص می شوند/ شمسایی شانسی برای ملی پوش شدن ندارد.

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: تا پایان هفته سوم مسابقات لیگ برتر فوتسال نفرات مورد نظر خود را انتخاب خواهیم کرد و از سوم شهریور اردوی تیم ملی فوتسال را استارت می زنیم.

علی صانعی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران بیان کرد: برای حضور در مسابقات جام جهانی فوتسال اواخر آبان اردوهای آمادگی خود را از شنبه سوم شهریور برپا خواهیم کرد ودر نظر داریم یک هفته قبل از آغاز این اردوها یعنی تا پایان هفته سوم مسابقات لیگ برتر فوتسال ۲۰ملی پوش خود را انتخاب کنیم.

وی افزود: در این سه هفته برگزاری مسابقات لیگ فوتسال کادر فنی تیم ملی با حضور در سالن های مسابقات علاوه بر تماشای نزدیک رقابت ها به آنالیز علکرد بازیکنان می پردازد وتا بهترین و آماده ترین بازیکن را به اردوی تیم ملی دعوت کنند.

برهمین اساس یکشنبه ۲۹ مرداد در کمیته فوتسال جلسه ای برگزار خواهیم کرد و تا پایان این روز نفرات ملی پوش مدنظر را معرفی می کنیم.
 سرمربی تیم فوتسال در ادامه اظهار داشت:  در این لیست ۲۰ نفره تیم ملی بطور حتم علاوه بر ملی پوشان سابق از نفرات جدید و جوان نیز استفاده خواهیم کرد چرا که تمام هدفمان جوان گرایی است.
 صانعی در خصوص احتمال دعوت وحید شمسایی بیان کرد:  معیار انتخاب کادر فنی برای دعوت ملی پوشان به تیم  ملی میزان آمادگی آنان است چطور می توانیم وحید شمسایی را که در هیچ تیمی حضور ندارد به عنوان ملی پوش انتخاب کنیم زیرا ما فصل لیگ او را ندیدم.
وی در پایان اظهار داشت: لیست ۲۰ نفره ملی پوشان در هفته سوم به طور کامل بسته نمی شود بلکه چند گزینه خالی برای پایان هفته چهاردهم هم نگه داشتیم تا نفرات جا مانده در لیست جای گیرند./ق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.