ملی پوش مقدونیه ای به پرسپولیس پیوست

۳۰م دیماه ،

هافبک ملی‌پوش مقدونیه ای پس از تایید یحیی گل محمدی، با باشگاه پرسپولیس قرارداد بست.

ممتازنیوز: هافبک ملی‌پوش مقدونیه ای پس از تایید یحیی گل محمدی، با باشگاه پرسپولیس قرارداد بست.

“ولاتکو گروز دانوسکی” بازیکن مقدونیه‌ای تیم لیائونینگ چین با انجام تست پزشکی با باشگاه پرسپولیس قرارداد بست. این بازیکن مقدونیه‌ای سابقه ۵۰ بازی در تیم ملی کشورش را دارد و امسال در تیم لیائونینگ چین که به عنوان دهم رقابت‌های سوپر لیگ چین دست پیدا کرده است، ۲۵ بازی انجام داده و سه گل به ثمر رسانده و ۷ پاس گل داده است.

این بازیکن ۲۹ ساله که ۱۷۶ سانتی متر قد دارد، از ۱۸سالگی به عضویت تیم ملی کشورش در آمد و در سال ۲۰۰۲ به عنوان بهترین بازیکن جوان مقدونیه انتخاب شد.

ولاتکو گروز دانوسکی که نزدیک به ۲۰۰ بازی در لیگ قبرس، مقدونیه و صربستان انجام داده است، سابقه بازی در تیم داماش دورود را هم دارد که ثمره این حضور ۱۹ بازی و ۶ گل زده بوده است.

او که سابقه قهرمانی در لیگ قبرس و مقدونیه را دارد، توانایی بازی در چند پست خط میانی در مرکز زمین و کناره ها را داشته و پس از تائید فنی از سوی یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بر اساس فیلم بازی، به تهران سفر کرده و تست پزشکی را هم انجام داده است.

ولاتکو بر سر قرارداد با باشگاه به توافق نهایی رسیده و حتی درخواست ITC وی نیز از سوی واحد امور بین الملل باشگاه انجام شده است.

باشگاه پرسپولیس


..
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.