ممنوعیت ورود موقت خودرو از قشم

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 ممنوعیت ورود موقت خودرو از قشم

ممنوعیت ورود موقت خودرو از قشم

ممتازنیوز: مدیر کل گمرک قشم گفت: صدور پروانه ورود موقت به داخل کشور برای خودرو های سواری با پلاک منطقه آزاد قشم ممنوع شد.

به گزارش ممتازنیوز، حسین سعیدی افزود: این ممنوعیت، پیرو بخشنامه ابلاغی از حوزه معاونت امور گمرکی گمرک جمهوری اسلامی ایران به گمرک قشم اعمال شده است.
به گفته وی براساس این بخشنامه، گمرکات قشم، کیش و چابهار از ابتدی مهرماه جاری مجاز به صدور پروانه ورود موقت برای خودروهای سواری دارای پلاک این مناطق نیستند.
وی از صاحبان خودروهای سواری پلاک منطقه آزاد قشم خواست، تا اطلاع ثانوی از انجام تشریفات خروج خودرو خود و مراجعه به گمرک قشم خودداری کنند.
به گزارش ایرنا، تا پیش از صدور این بخشنامه، صاحبان خودروهای سواری پلاک منطقه آزاد قشم با انجام تشریفات گمرکی و خروج موقت خودرو از جزیره، می توانستند به مدت یک ماه در سال در داخل کشور تردد کنند.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. hamid:

    با عرض سلام وخسته نباشید خدمت ریاست گمرگ منطقه ازاد قشم

    باتوجه به ابلاغیه جدید ازسوی این قسمت بحثی نخواهد بوده ولی قیمت های اتومبیل های قشم بشدت ارزان شده وهیچ یک از شهرستانی های که به این جزیره مشغول به کار هستند نمی توانند خریداری کنند بنده از شما درخواست بازنگری دوباره این دستورراخواستدارم تا نفرات شهرستانی مقیم در جزیره از این امکانات هم بهره ببرند بله ناگفته نماند درجریان جابجایی وخروج اتومبیل وبرنگردانندن آن نیز می باشیم.
    باتشکر فراوان حمید رضا امامی قرا سرپرست HSEشرکت تجارت گذرگاه تجاری شمالی قشم.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.