ممنوع‌المعامله و مسدود الحساب شدن یک شرکت خودروساز داخلی

۲۰ آبان ،

36-14-1.jpg

معاون حقوقی و اجرایی تعزیرات حکومتی تهران گفت: شرکت خودروسازی داخلی که تخلف‌گران فروشی را انجام داده است، تعطیل نشده، بلکه ممنوع‌المعامله و مسدود الحساب شده است.

بزرگمهر صادقی نیچ‌کوهی، در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درخصوص جریمه شرکت خودروسازی داخلی توسط سازمان تعزیرات حکومتی گفت: پرونده‌هایی درخصوص گران فروشی بعضی شرکت‌های خودروسازی داخلی داشته‌ایم که برای این شرکت‌ها جریمه‌های میلیاردی تعیین شده است و در حال حاضر در جهتی اجرای حکم، یکی از شرکت‌های متخلف آن شرکت را ممنوع‌المعامله و مسدودالحساب نموده‌ایم.

وی با بیان اینکه از مقدار مبلغی که برای جریمه شدن شرکت خودروسازی در نظر گرفته شده، اطلاع دقیقی ندارم، ادامه داد: بسیاری از شرکت‌ها که به جریمه نقدی محکوم می‌شوند اگر آن را پرداخت نکنند از جمله شرکت‌های خصوصی، آنها را ممنوع‌المعامله و مسدودالحساب می‌کنیم. حتی گاهی اوقات بعضی از واحدهای آن شرکت را تعطیل می‌کنیم.

معاون حقوقی و اجرایی تعزیرات تهران بار دیگر تاکید نمود: شرکت خودروسازی که گرانفروشی انجام داده است، تعطیل نشده و تنها ممنوع‌المعامله و مسدودالحساب شده است و در صورت پرداخت جریمه در نظر گرفته شده، می‌تواند طبق روال قبل، به فعالیت خود ادامه دهد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.