منافقین اسناد پادگان اشرف را نابود می‌کنند

تعداد اندک باقی‌مانده از اعضای منافقین در پادگان اشرف در حال از بین بردن اسناد و مدارک موجود در این پادگان هستند.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران به نقل از موسسه راهبردی دیده‌بان، پس از اخراج گروه هفتم اعضای منافقین از پادگان اشرف تعدادی اندک از اعضای این گروهک تروریستی هنوز هم در پادگان اشرف باقی مانده‌اند.

 بر اساس این خبر این افراد به صورت شبانه‌روزی در حال نابود کردن اسناد و مدارک مربوط به فعالیت‌های این گروهک تروریستی هستند.

به گفته یکی از اعضای خانواده‌های متحصن در مقابل پادگان اشرف چند شب گذشته بوی سوختن کاغذ از داخل اشرف به مشام می‌رسید که نشان می‌داد حجم زیادی کاغذ در حال سوزانده شدن است.

بنابراین گزارش افراد باقی مانده از اعضای منافقین در پادگان اشرف در طول روز نیز مشغول فروختن و تحویل دادن اموال پادگان اشرف به خریداران هستند.

منافقین این اموال را که در ازای مزدوری و جنایت از دیکتاتور سابق عراق تحویل گرفته‌اند با تخفیف بیش از ۴۰درصد به فروش می‌رسانند.

اعضای منافقین همچنین با چاپ و انتشار آگهی‌هایی برای فروش لوازم پادگان اشرف قصد دارند تا بیشترین سوء استفاده ممکن از این پادگان غصبی را انجام دهند.

گفتنی است اعضای باقی‌مانده این پادگان به زودی و به دستور پلیس عراق پادگان اشرف را ترک کرده و این محل را برای همیشه به صاحبان اصلی آن یعنی مردم عراق تحویل خواهند داد.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.