منافقین بی هویت‌ترین جریان سیاسی در تاریخ

فروردین ۱۴۰۳

وزیر دفاع، گروهک تروریستی منافقین را بی هویت‌ترین جریان سیاسی موجود در طول تاریخ دانست و گفت: منافقین هیچ‌گاه نتوانستند بپذیرند که امام راحل به کمک مردم انقلاب را به پیروزی رساند.

به گزارش حوزه دفاعی – امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار “حسین دهقان” وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در خصوص حمایت آمریکا از گروهک تروریستی منافقین گفت: نه ملت ما از اینکه آن‌ها حمایت کنند، نگران خواهد شد و نه منافقین از حمایت آمریکایی‌ها طرفی خواهند بست، چرا که آن‌ها ابزاری در اختیار آمریکایی‌ها خواهند بود.

وی با بیان اینکه گروهک تروریستی منافقین بی هویت‌ترین جریان سیاسی موجود در طول تاریخ می باشند، اظهار داشت: منافقین هیچ‌گاه نتوانستند بپذیرند که امام راحل به کمک مردم انقلاب را به پیروزی رساند و تصور منافقین بر این بود که آن‌ها انقلاب را آغاز کردند از این رو حق دارند بر مردم حکومت کنند؛ این نگاه انحرافی و غلط منافقین منجر به این شد که همواره در مسیر طاغوت حرکت کنند.

وزیر دفاع با تاکید بر اینکه منافقین هیچ کمکی به حکومت اسلامی و مردم در صحنه‌های مختلف نکردند و از ابتدا در خدمت دشمنان انقلاب و این ملت بودند، گفت: اوج آن خدمت آشکار آن‌ها به صدام بود و همه سرمایه‌های خود را در اختیار صدام قرار دادند؛ اگر صدام به آن‌ها پناه داد با این هدف بود که بتواند از ظرفیت آن‌ها علیه انقلاب اسلامی استفاده کند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.