منتظری سرانجام از استقلال رفت/ ستون آبی ها یک امضا تا قرارداد با قعرنشین لیگ قطر

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > فوتبال ملی – پژمان منتظری بعد از مدت ها سر و کله زدن با علی فتح الله زاده سرانجام تصمیم به جدایی از استقلال گرفت. تصمیمی که دلخوری امیر قلعه نویی را به همراه داشته است.

به گزارش ممتاز ؛ در روزهای تعطیل تهران به سبب ایام سوگواری ، پژمان منتظری با سفر به قطر مراحل ثبت قراردادش با ام صلال قعرنشین لیگ قطر را پیش برد. پژمان منتظری که ستون خط دفاعی تیم ملی و استقلال است با شرکت در تست پزشکی تیم قطری در آستانه قرارداد با تیم قطری قرار دارد.

منتظری در ابتدای فصل پیشنهادی از چین داشت و اصرار داشت به این لیگ برود. او که قراردادی در حدود ۸۰۰ میلیونی برای یک نیم فصل با آبی ها داشته حالا به تیم قطری می رود تا پیشنهادی میلیون دلاری را تجربه کند. این بازیکن به صورت بازیکن آزاد از استقلال می رود و این انتقال آورده بسیاری برای آبی ها ندارد. قلعه نویی هم از این دلخور است که چرا او جدایی اش را پیش تر اعلام نکرده بود تا آبی ها بتوانند در نیم فصل یک دفاع وسط برای تیم شان جذب کنند.

جدایی منتظری البته بخش عمده ای از دعواهای استقلال و تیم ملی را حل می کند چون او به همراه نکونام ، تیموریان و خسرو حیدری یکی از ۴ بازیکنی است که در برنامه های تاکتیکی سرمربی تیم ملی جایگاهی ویژه دارد و کروش مدام ترس از این دارد تا آسیب ببینند.

۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.