منتفی شدن حضور جمشیدیان در استقلال

۲۰م آذر ،

اخبار باشگاه سپاهان : فوتبال آنلاین : سپاهان در صورتی رضایت نامه جمشیدیان را صادر می کند که استقلال از بین خسرو حیدری و پژمان منتظری یک نفر را به سپاهان بدهد.

به گزارش فوتبال آنلاین مدیران عامل دو تیم چند روز پیش با هم صحبت کردند و قرار شد جمشیدیان با یکی از بازیکنانی که در لیست مازاد استقلال قرار می گیرد معاوضه شود و حتی فتح الله زاده به رحیمی گفته بود که اگر شرایط مهیا بود دو بازیکن استقلال را می دهد و جمشیدیان را می گیرد.

در این شرایط هافبک سپاهان امیدوار بود این اتفاق در نهایت عملی شود ولی دوباره همه چیز به هم ریخت چرا که سپاهانی ها نظر خودشان را عوض کرده اند و خواهان یکی از بازیکنان فیکس استقلال می باشند. در همین راستا رحیمی در آخرین مذاکراتی که با فتح الله زاده داشته به او گفته در صورتی رضایت نامه جمشیدیان را صادر می کند که استقلال از بین خسرو حیدری و پژمان منتظری یک نفر را به سپاهان بدهد.

فتح الله زاده هم با این موضوع مخالفت کرده و از طرفی حیدری و منتظری هم به هیچ عنوان حاضر نمی شوند به سپاهان بروند. استقلالی ها در تلاش می باشند تا میثم حسینی و یک بازیکن دیگر را به سپاهان بدهند تا جمشیدیان را بگیرند ولی هنوز مذاکرات طرفین نتیجه نداده و با این شرایط شاید جمشیدیان در نیم فصل دوم هم پیراهن سپاهان را بر تن کند.


FootballOnline.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.