منتقمی: توانایی گل‌محمدی همین بود

۱۶اردیبهشت،

قائم مقام باشگاه پرسپولیس دربارهٔ ناکامی این تیم در فصل اخیر پس از، از دست دادن قهرمانی جام حذفی اظهار کرد: باید از هواداران پرسپولیس که همیشه این تیم را دوست داشته‌اند و از آن حمایت کرده‌اند عذرخواهی کرد. مسلما در آینده‌ای نزدیک هیات مدیره تشکیل جلسه می‌دهد و اتفاقات رخ داده را بررسی خواهد کرد.

وی ادامه داد: برای فصل پیش‌رو باید با یک برنامه‌ریزی مدون، علمی، فنی و استفاده از نظرات کارشناسان خبره تیمی را تشکیل داد که این همه هوادار عاشق خوشحال باشند و بتوانند تیم محبوب خود را در آسیا ببینند. این خانواده بزرگ نیاز به خوشحالی دارد.

منتقمی در پاسخ به این سوال که فکر می‌کند تغییر چقدر برای پرسپولیس ضروری است؟ به ایسنا گفت: من نمی‌توانم به جای هیات مدیره تصمیم گیری کنم. مدت کوتاهی است که به پرسپولیس آمده ام. به هر حال تلاش در پرسپولیس زیاد بود، اما آن چیزی که سرمربی ما داشت، همین بود که مردم دیدند. به عنوان کسی که سالیان سال در ورزش کار کرده می گویم پرسپولیس نه تنها بحث فنی، بلکه در ساختار باشگاه نیاز به پالایش و بازنگری دارد.

به گزارش ایسنا، رویانیان در زمان حضور خود در پرسپولیس اقدامات پایه‌ای جدیدی برای این باشگاه انجام داده، اما خبری از کسب قهرمانی برای سرخپوشان نبوده است. منتقمی در این رابطه گفت: به مساله خوبی اشاره کردید. از نظر پایه‌ای کارهای خوبی در پرسپولیس انجام شده، اما باید بدانیم که آیینه باشگاه تیم بزرگسالان است و هواداران هم به خاطر همین تیم جذب پرسپولیس شده‌اند. درست است که ما نیاز داریم در بخش‌هایی مثل اقتصادی، آموزشی، آکادمی و … خوب باشیم. اما باید بدانیم که تیم بزرگسالان مهم‌ترین وجه باشگاه است. حتی الان اگر به رئال مادرید هم نگاه کنید متوجه می شوید که آیینه این باشگاه تیم فوتبالش است. با وجود این که تیم‌های بسکتبال، هندبال و … این باشگاه هم در رقابت‌های اروپایی حضور دارند. باید مراقب باشیم تیم بزرگسالان به آن چیزی که باید برسد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.