منصوریان: تاجیکستان را دست کم نمی‌گیریم

سرمربی تیم ملی فوتبال زیر ۲۲ سال ایران ، درباره آخرین شرایط این تیم پس از پیروزی مقابل مالدیو اظهار کرد: خوشبختانه همه بازیکنان در آمادگی بالایی به سر می‌برند و روحیه خوبی دارند. ما پس از برد مقابل مالدیو یک تمرین ریکاوری انجام دادیم و برای چند ساعتی بازیکنان را آزاد گذاشتیم که با روحیه بهتری در بازی بعد ظاهر شوند.

وی ادامه داد: امروز (جمعه)، روز تولد دو تن از همراهان ماست. تولد منصور رشیدی مربی دروازه‌بانان تیم که ۶۳ ساله می‌شود و یکی از دروازه‌بان‌های تیم که ۲۱ ساله می‌شود و ما هم قصد داریم با گرفتن مراسمی کوچک برای این دو نفر روحیه تیم را هم بالا ببریم.

منصوریان با اشاره به دیدار تیم ملی مقابل تاجیکستان گفت: درست است که ما بازی‌های گذشته را با نتایج خوبی برده‌ایم اما نباید این حریف را دست کم بگیریم. سعی می‌کنیم فردا هم تمرین خوبی داشته باشیم تا بتوانیم با انجام یک بازی خوب تاجیکستان را هم شکست دهیم.

سرمربی تیم ملی زیر ۲۲ سال ادامه داد: باید بگویم سطح بازی‌های این گروه بسیار بالا بود و ما در گروه سختی قرار گرفته بودیم. کویت، قطر و بحرین حریفان قدری هستند. ضمن اینکه مالدیو هم دیگر مثل دورانی که ما با این تیم بازی می‌کردیم ضعیف نیست و پیشرفت زیادی کرده است. اما خوشبختانه توانستیم با نتیجه خوبی این تیم را شکست دهیم. با این حال ما قدرت اول این گروه بودیم به طوری که سرپرست تیم فوتبال کویت در جایی من را دید و به من گفت تفاوت تیم ایران با سایر تیم‌ها خیلی زیاد است و فوتبال متفاوتی را ارئه می‌کنید.

وی در پایان گفت: شکر خدا مصدومی برای بازی با تاجیکستان نداریم و امیدواریم این تیم را هم با نتیجه‌ای خوب شکست دهیم تا به روند خوب خود ادامه داده باشیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.