منصوریان: سوریه برد اما ما بهتر بودیم

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، علیرضا منصوریان در کنفرانس خبری پس از بازی ایران برابر سوریه گفت: من از مسئولان باشگاه سایپا و هیات فوتبال استان البرز تشکر می‌کنم که در چند روز گذشته باعث شدند ما به تمام اهدافمان در این اردو برسیم.

وی در ادامه گفت: این اولین باخت تیم ملی زیر۲۲ سال بود. با توجه به این که بازیکنان از تیم ملی زیر۲۲ سال به تیم ملی بزرگسالان می‌رسند می‌توانند از این باختها درس بگیرند. مشکلی که در تیم ملی زیر ۲۲ سال وجود دارد این است که بازیکنان خطوط هافبک دفاعی، خط هافبک و مهاجمان در تیم‌های باشگاهی بازی می کنند اما دروازه‌بانان و دفاعهای ما در تیم های باشگاهی بازی نمی‌کنند یا کم بازی می‌کنند. این بازیکنان باید شرایط سخت را پشت سر بگذارند و من از مربیان باشگاهی لیگ برتری و لیگ یکی می‌خواهم دیدگاه ملی داشته باشند و کمی ریسک کنند و جوانان را باور کنند.

به گزارش ایسنا ،منصوریان گفت: ما در بازی اول می‌توانستیم ۵ بر یک سوریه را شکست دهیم. همانطور که سوریه یک پنالتی را در دقیقه ۹۰ از دست داد و می‌توانست ما را دو بر صفر شکست دهد که دروازه‌بانمان اجازه نداد و پنالتی را گرفت تا یک بر صفر شکست بخوریم. در بازی شاید سوریه بازی را برد اما ما بهتر بودیم و در نیمه دوم فشار گذاشتیم و پرس را شکستیم و در کل نیمه دوم بهتر بودیم. سوریه نیمه اول بهتر از ما بود اما ما در نیمه دوم از حریف سرتر بودیم. در هر صورت بازی را به سوریه باخته‌ایم و این صحبتها نتیجه را عوض نمی‌کند. بازیکنان ما احساسی بودند و به همین دلیل به گل نرسیدیم.

سرمربی تیم ملی زیر۲۲ سال در پایان گفت: من بار دیگر از اهالی کرج گله می‌کنم که برای دیدن بازی به ورزشگاه نیامدند. بازیکنان ما به نگاه مردم احتیاج دارند و شرایط بازی در ورزشگاههای ۲۰ و ۳۰ و ۵۰ هزارنفری را تجربه کنند. فوتبال اگر می‌خواهد به خانه‌ها بازگردد باید با استقبال مردم مواجه شود. از دو هفته دیگر تیم ملی نوجوانان در رقابتهای نوجوانان آسیا بازی دارد و من به شخصه برای تشویق تیم ملی نوجوانان و علی دوستی مهر به ورزشگاه می‌روم. هم باید تیم ملی نوجوانان را حمایت کنیم تا این تیم به جام جهانی نوجوانان صعود کند. امیدوارم مردم ورزشگاههای محل بازی تیم ملی نوجوانان ایران را خالی نگذارند.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.